Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Αφροδίτη Αδάμη: Η πρωταγωνίστρια πορνό που άλλαξε καριέρα – Πώς είναι σήμερα, θα πάθετε πλάκα...

adami
Η Πατρινή γιατρός , Αφροδίτη Αδάμη, γνωστή από τις «ροζ» ταινίες του Σειρηνάκη, αποφάσισε να κάνει στροφή στην καριέρα και όπως ήταν φυσικό έγινε θέμα συζήτησης στο νοσοκομείο της Σύρου.
Η Άννα Μαρία, όπως είναι το πραγματικό της όνομα, ετοιμάζεται να γίνει καλή σύζυγος και επιστήμονας, ενώ οι αισθησιακές ταινίες είναι ήδη μια ανάμνηση παλιά, κίτρινο γράμμα στο συρτάρι.

1509976765032_gia2-W967
Η ίδια είχε δηλώσει στο παρελθόν:
«Οι ερωτικές ταινίες ήταν μια νεανική τρέλα για μένα, που τη δοκίμασα μαζί με τον πρώην σύντροφό μου. Ηταν κάτι παροδικό, το δοκίμασα και τώρα τελείωσε.
Όπως έλεγε και ο Φρόιντ, οι άνθρωποι που είναι σεξουαλικά απελευθερωμένοι είναι περισσότερο επιτυχημένοι και φυσιολογικοί. Κι εγώ ήμουν πολύ καλή μαθήτρια και πέρασα από τις πρώτες στην Ιατρική.
Έπειτα από ένα διάστημα που ήθελα να ξεκουραστώ, κατέθεσα τα χαρτιά μου για το Αγροτικό και με έστειλαν στο Νοσοκομείο της Σύρου. Πλέον το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να συνεχίσω στην Ιατρική».
Πριν από αρκετούς μήνες γνώρισα τον άντρα της ζωής μου, τον Αλέξανδρο, που είναι από τη Σερβία και τον ερωτεύτηκα παράφορα. Τον περασμένο Νοέμβριο, παντρευτήκαμε με πολιτικό γάμο και είμαι πολύ ευτυχισμένη, λέει μεταξύ άλλων η 25χρονη και συνεχίζει…
«Ο άντρας αυτός με έκανε να δω τη ζωή με άλλο μάτι. Να αλλάξω ως άνθρωπος. Το μόνο που θέλω είναι να γίνω καλή σύζυγος και γιατρός και στο μέλλον να αποκτήσω μαζί του παιδιά, που θα ολοκληρώσουν την ευτυχία μας. Ασχολήθηκα με το χώρο του πορνό, το έζησα και τέλος. Όλοι κάνουμε λάθη. Ωστόσο η ζωή προχωρά και σε όλους αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία. Μέσα από αυτό το λειτούργημα, θα γίνω καλύτερη ως άνθρωπος και ως σύζυγος. Ο άντρας μου είναι σπουδαίος και ασχολείται επαγγελματικά με τις τουριστικές επιχειρήσεις. Γνωρίζει για το παρελθόν μου και με στηρίζει στα νέα μου βήματα».
Δείτε πως είναι σήμερα:
1509976765168_gia3-W967
1509976765388_gia5-W967
1509976765524_gia4-W967
pagenews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου