Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

NAI ...ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΩΤΗΣ....

Η Νατάσα Καλογρίδη αποκαλύπτει αν έγινε σεξ στο Nomads!

Η Νατάσα Καλογρίδη το βράδυ της Τετάρτης ήταν 
καλεσμένη της εκπομπής «Late night» με τον Γιώργο 
Λιάγκα.
Ο Γιώργος Λιάγκας άρπαξε την ευκαιρία και ρώτησε 
την ηθοποιό ευθέως εάν έγινε σεξ στο Nomads. 




 http://newpost.gr

Τέλος από τον ALPHA η Ελένη Μενεγάκη!

Ναι είναι αλήθεια και καρατσεκαρισμένο από δυο 
διαφορετικές πηγές.
Η δημοφιλέστερη παρουσιάστρια της Ελληνικής 
τηλεόρασης τελειώνει από το κανάλι στην Κάντζα και 
θα αναζητήσει προφανώς άλλου τηλεοπτική στέγη.

Φυσικά μιλάω για την Ελένη Μενεγάκη που σύμφωνα με τις πληροφορίες μου 

ο ALPHA δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιο της το οποίο είναι ένα από τα 
ισχυρότερα στην Ελληνική τηλεόραση. 

ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΧΤΟ... ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΈΛΕΙΟ ΤΕΧΝΑΣΜΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΙΣΤΗΣ

Έπιασε την Γυναίκα του στα Πράσσα να τον Κερατώνει με έναν άλλο Άνδρα. Η Εκδίκησή του; Θα σας Αφήσει με το Στόμα Ανοιχτό!

Όταν αυτός ο άντρας ανακάλυψε ότι η γυναίκα του τον 
απατούσε, είχε την τέλεια ιδέα για να την εκδικηθεί… 
«Ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι με απατούσε, όλα τα 
προειδοποιητικά σημάδια ήταν εκεί. Γελούσε συνεχώς 
όταν έστελνε μηνύματα και μου έλεγε ότι ήταν η μαμά 
της.

Γυρνούσε αργά από την δουλειά κάθε βράδυ. Όταν κάλεσα στο γραφείο της, οι 
συνάδελφοι μου είπαν ότι είχε φύγει πριν ώρες.» 

Γιώργος Τράγκας: «Έφυγα από τον Real για τρεις λόγους! Ο πρώτος ήταν ότι…»

Όλα όσα είπε ο γνωστός δημοσιογράφος και εκδότης! 

Στο Late Night του Γιώργου Λιάγκα βρέθηκε το βράδυ της Τετάρτης ο Γιώργος Τράγκας, ο οποίος μίλησε μεταξύ άλλων για τους λόγους που έφυγε από τον Real.
«Μιλάμε κανονικά με τον Νίκο. Δεν με έφαγε από τον Real ο Μητσοτάκης. Ο Μητσοτάκης ενοχλείτο για ένα διάστημα αρχικά και έπαιρνε τον Νίκο, ο οποίος καθημερινά μου έδειχνε τα τηλεφωνήματα του Μητσοτάκη. Αλλά αυτό δεν λέει τίποτα, ξεπεράστηκε. Έφυγα για τρία πράγματα.
Το πρώτο ήταν ότι ήμουν πολύ ακριβός, σε μια περίοδο κρίσης εγώ ήμουν ακριβός. Το δεύτερο ήταν ότι έπρεπε να έχω έναν αριθμό μαγνητοφωνημένων εκπομπών ή μεταδιδόμενων από το εξωτερικό, το οποίο έπρεπε να το κάνω και το έκανα καλά. Το τρίτο ήταν το πολιτικό…», είπε μεταξύ άλλων ο Γιώργος Τράγκας.

Δείτε στα βίντεο όσα είπε ο Γιώργος Τράγκας…

 zappit.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου