Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

ΑΠΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.Σ.Δ

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΘΕΟΠΑΛΑΒΟ- ΤΑ ΠΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΣΔ ΑΠΟ ΤΣΟΓΛΑΝΟΥΣ ...ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ... ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ! ΟΥΣΤ ΡΕ !.
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΣ.Δ.


ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ...ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ
ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

προς Εμένα
Ναι εγώ μένω στην Κομοτηνή, Ροδόπη. Ο Πολυζάς είναι ο Πταισματοδίκης που εκτελεί χρέη Ανακριτού εδώ και χρόνια και σε αυτόν απευθύνονται τα υπομνήματά μου, κάθε φορά που καλούμαι να δώσω εξηγήσεις για κάποια μήνυση εναντίον μου κλπ.

Εκτός από τα δικά μου υπομνήματα για εγκλήματα κρατικών λειτουργών, δικαστών, παπάδων κλπ τα οποία, ως φαίνεται, ...."τα τρώει η μαρμάγκα"!

Π.χ. έχω παραδώσει στοιχεία από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο πως η συμμορία Νικοπούλου έχει βάλει αγγελία θανάτου για μένα στο διαδίκτυο και από κάτω δεκάδες ψυχοπαθείς θρησκόληπτοι και χρυσαυγίτες εθνικιστές της φασολάδας επικροτούν και το είχαν στο συρτάρι μέχρι τον Μάρτιο, όπου και με κάλεσε ο Πολυζάς για να μου προτείνει ....να συμφωνήσω να το βάλει στο αρχείο!

Η απάντηση για το που να το βάλει είναι αυτονόητη και δεν την γράφω.
,,,γεια σου λεβεντια !

Κάπως έτσι κατάφερα το όνομά μου είναι το ΠΡΩΤΟ στην λίστα που διακινεί η Ενωση Δικαστών και Εισαγγελέων για "ποινικούς" της Ροδόπης ενώ, πέρα από Στοές, το τελευταίο διάστημα έμαθα πως υπήρξε γι αυτό και παρέμβαση παράγοντα του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου και απόρησα όσο και απογοητεύτηκα, γιατί ποτέ δεν έβρισα και δεν συκοφάντησα κανέναν, ούτε Ελληνα, ούτε Εβραίο και δεν μπόρεσα να καταλάβω τι διάολο θέλουν αυτοί από μένα και πως "κολλάνε" με τους ανεξέλεγκτους χρυσαυγίτες αντιδίκους μου.

Αβυσσος.

ΛΥΣΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ: ΑΥΤΉ Η ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ..ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ   της περιοχής Διδυμοτείχου;..Αυτή η μορφονιά... του γνωστού πατρός;
Βρε μιλάμε -αν είναι έτσι- για οικογενειακή φαυλοκρατία! .... Και δεν λέει η μορφονιά να ξεκολλήσει από τη Θράκη!..ΒΡΕ ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ!...Ενώ η κυρία άρχισε μια συμπαθή πορεία......ΡΕ τι απίστευτα συμβαίνουν ...στην μοσχοβόλο ελληνική επαρχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου