Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΙ...ΑΣΧΕΤΩΝ ...ΠΟΥ ΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ!

ΠΟΥ ΑΚΟYΣΤΗΚΕ, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌΣ ΝΑ ΨΆΧΝΕΙ ΣΤΟ TWITTER ΝΑ ΣΥΓΧΑΡΕΊ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗ ...ΑΝΝΑ ΚΟΡΑΚΑΚΗ

ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ; ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ , ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ ΑΚΌΜΑ ........

Φωτογραφία προφίλ του χρήστη Παναγιώτα Βασιλοπούλου
ΓΡΑΦΕΙ Η ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ 

Έχουμε και λέμε , η Ολυμπιονίκης μας,  απαντά μέσα από τη σελίδα της στο 
facebook:

Anna Korakaki
Με αφορμή ένα δημοσίευμα σε ελληνικό site για την "απάντηση της Άννας" στην ανάρτηση του πρωθυπουργού 
Αλέξη Τσίπρα που τη συγχαίρει στο Twitter, θέλουμε να ανακοινώσουμε ότι έχει δημιουργηθεί ένα ψεύτικο 
προφίλ στο Twitter που χρησιμοποιεί το όνομα και τη φωτογραφία της Άννας. Η Άννα δεν έχει κανένα 
λογαριασμό στο Twitter, επομένως όποια ανάρτηση δείτε εκεί, σίγουρα δεν είναι δική της.
Η Άννα και ο προπονητής της Τάσος, σήμερα ξεκινάνε το μεγάλο ταξίδι της επιστροφής στην Ελλάδα!
 Στις 11 Αυγούστου στις 11:30 θα βρίσκονται στο αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" της Αθήνας και στις 17.00 
στο αεροδρόμιο "Μακεδονια" της Θεσσαλονίκης!!!

Το παρακάτω post της στην σελίδα της , δηλώνει και με όλο της το δίκιο , πως 
θα υπάρξουν έρευνες , για το τι συμβαίνει στο twitter ,


Anna Korakaki
Επειδή το θέμα με τον ψεύτικο λογαριασμό στο Twitter θα πάρει άλλες διαστάσεις και θα 
προχωρήσουμε σε ενέργειες που 
δεν θα είναι ευχάριστες για τον δημιουργό του, θα του/της συνιστούσαμε να το διαγράψει άμεσα, 
μια και καλή. Θα είμαστε 
ευγνώμωνες εαν μπορείτε να κοινοποιήσετε αυτή την ανάρτηση ή κάνετε αναφορά σε αυτό το προφίλ. 
Ευχαριστούμε!
Dear friends, somebody has created a fake Twitter account, using Anna's name, pictures and phrases 
which are not hers. 
He/She has also replied to Prime Minister's tweet and media start to analyze it. We would be very glad if you
 could report 
this account, cause we don't want to take it too far...Thank you a lot!
https://scontent.fath4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-1/p32x32/13718592_1557471897892274_2087389239739492015_n.jpg?oh=892bd3b0b37c636f7e3b578353bb145a&oe=581D7BC0



*Άλλωστε να  στέφονται  Ολυμπιονίκες και να είναι με το κινητό στο χέρι , να κάνουν 
chat στο διαδίκτυο , δεν έχω δει εγώ να αναιβένουν στο βάθρο με το κινητό στο χέρι . 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ
ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΤΗΣ ...
Η Άννα μας , ήταν ώρα να μπει στη διαδικασία 
εξηγήσεων ; 

Τώρα , εγώ είμαι η παράξενη ή η λογική μου 
ευσταθεί; Άλλωστε σε μήνυμα μου στο facebook του 
Αλέξη Τσίπρα , κι εγώ του ζήτησα συνέντευξη και 
δεν απάντησε. Την επομένη μέρα , με σταμάτησαν 
από την kontranews ............. 
Αλλά εγώ είμαι δημοσιογράφος , δεν είμαι 
Πρωθυπουργός.....

Στο Savoiar Vivre , λέει ή ότι στέλνουμε μια Τιμητική 
Κάρτα Συγχαρητηρίων , ή Στέλνουμε μια ανθοδέσμη 
με κάρτα ευχών.

Αυτό ξέρω εγώ, αλλά μάλλον είμαι ετεροχρονισμένη ........

Αν είναι επίσημη αυτή η πράξη , ο Πρωθυπουργός να 
συγχαίρει Μέσα Από τα Social Media , αύριο θα 
ψάχνω για δουλειά !!!!!!!!!!
Χαλάλι .........


 !!!!!!!!!!!!!!!
Ο ΤΣΙΠΡΑΚΟΣ ΚΑΙ ...ΠΤΩΘΥΠΟΥΓΑΚΟΣ ΜΑΣ!
ΧΑΡΕΙΤΕ...ΧΑΡΑΝ ΜΕΓΑΛΗ!
ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΠΕΓΛΕΡΙ
ΟΘΩΜΑΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου