Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

Η ΚΑΛΗ ΦΙΛΗ κ. ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ... συνεχίζει τη μάχη της...:ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΔΟΞΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΊΖΕΙ ..ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΟΣ! ΤΡΕΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΔΑΕΙΣ!

ΓΡΑΦΕΙ Η  ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΔΑ ΜΑΣ κ.ΠΑΝ.ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ:
Φωτογραφία προφίλ του χρήστη Παναγιώτα Βασιλοπούλου

Εκείνη τη βραδιά ήμουν επίτιμη προσκαλεσμένη να καλύψω το υλικό και τη βραδιά , όμως ήρθε ένας δημοσιογράφος που επειδή η μητέρα του είναι η γραμματέας τηςUΝΕSCO έδωσε στο γιο της μια ακριβή φωτογραφική , έκανε το δημοσιογράφο.
Κάποια στιγμή ήρθε και φώναζε , να πάψω να καλύπτω δημοσιογραφικά τη βραδιά .

Μου ζήτησε το τηλέφωνο μου και τον προειδοποίησα πως αυτό είναι σεξουαλική παρενόχληση . Του είπα να αποφανθείς στην ΕΣΔ.
--Θα σε κανονίσω εγώ με απείλησε , και ήρθε ένα μέλος της UNESCO , που μου είπε πως δεν μπορώ να τραβάω υλικό και ο μάχιμος χαρακτήρας μου , το μικρόβιο το δημοσιογραφικό , του απάντησα ,
  • αν από όσους είναι στην γεμάτη αίθουσα τους πάρετε τα κινητά και τα tablet και τραβούν υλικό , θα πάψω να καλύπτω .
  • Η UNESCO μου είπε 'έχει αποκλειστικότητα και πως ο δικός τους δημοσιογράφος είναι ο εν λόγο κύριος που διαμαρτύρονταν .
  • Άρα απαντώ , εμπορευματοποιεί η UNESCO που είναι εθνικής εμβέλειας ανθρωπιστική δράσης το υλικό της ;
Εγώ συνέχισα κανονικά , τον πλησίασα κάποια στιγμή και του ανέφερα πως ορίστε η δημοσιογραφική μου ταυτότητα και δεν νομίζω πως ο πρόεδρος μας θα ήθελε να τον ενοχλήσω τέτοια ώρα. Άλλωστε με ξέρετε , εγώ ήμουν εκείνη που κάλυψα το 5ο Παγκόσμιο Φιλοσοφικό forum και η γυναίκα σας η Νίκη είναι φίλη μου και παρουσιάζω τις συλλογές ποίησης της στο διαδίκτυο. Αλλά δεν ήθελα να με σεβαστείτε επειδή με γνωρίζετε αλλά ως επαγγελματία .
Τώρα το αφήνω σε σας , εγώ ήμουν επίτιμη καλεσμένη από τον κύριο Πάρι Κατσίβελο , ώστε γι΄ αυτόν κάλυπτα το υλικό. Όμως εσείς μπορείτε να το έχετε και δεοντολογικά δεν το κοινοποίησα , διότι θεώρησα πως θα είναι διαφήμιση γι΄ αυτούς .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου