Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΤΗΛΗ

ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΔΩ!-Συνεχής ροή ειδήσεων όλο το 24/ωρο-

OΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ 
ΕΓΚΥΡΑ ΑΝΕΝΔΟΤΗ
ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ
ΕΧΕΤΕ ΟΛΕΣ
ΤΙΣ ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΔΩ! 


Κόσμος
Ελλάδα
Επιχειρήσεις
Ψυχαγωγία
Αθλητικά
Επιστήμη
και τεχνολογία

Πολιτική
Άλλες 
κυριότερες

ειδ...



ΣΠΟΥΔΑΙΑ
ΜΟΝΑΔΙΚΗ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ!
ΜΟΝΟΝ ΕΔΩ!


Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΣΑΤΙΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

H TEΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΕΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ!

Γιέ  μου, είπα να σου δώσω, την τελευταία συμβουλή!
Μάθε  γιέ μου να ψαρεύεις   αλλά και να κολυμπάς,
Μια κι΄έχεις κληρονομήσει  την ξετσίπωτη Βουλή,
Γιατί  βλέπω κολυμπώντας στην Αργεντινή να πας!

Γιέ μου έκανα το λάθος, να ψηφίζω «τα λαμόγια»,
Άμυαλος ήμουν πατερας  με χωρίς ιδανικά,
Ψήφιζα σκυλιά καλέ μου, που είν΄όλα για τον «μπόγια»,
Εφτά  χρόνια ζούμε τώρα και οι δυο με δανεικά!

Στην Αργεντινή  παιδί μου, θα γνωρίσεις τον  «γκαούτσο»,
Που κατάφερε τα χρέη όλα να τ΄ανατινάξει,
Γιατί είχε μες τα σκέλια πάντα σηκωμένο «πούτσο»
Κι΄έβαλε μες τη Βουλή του και στη χώρα του την τάξη!

Ο παλιός πολιτισμός μας πάει ξέφτισε κι΄αυτός,
Κοίτα δίπλα στον γκαούτσο μήπως εκπολιτιστείς,
Γιατί της Βουλής ο Έλλην έγινε «ο εαυτός...»
Νικητής να μου γυρίσεις, ταπεινός κι΄όχι ληστής!


Εάν αργήσεις γιόκα μου, πίσω   να μου γυρίσεις,
Να κλείσεις τα ματάκια μου, ας μείνουνε  ορθάνοιχτα...
Στον κάτω κόσμο γιόκα μου, υπάρχουν άλλες κρίσεις,
Στον πάνω κόσμο οι «Βουλές»  έχουν πηχτά μεσάνυχτα!

Καλή τύχη σου εύχομαι, να έχεις πάντα γιέ μου
Και αν πεθάνεις γιόκα μου εκεί στην ξενητιά,
Το  χώμα σου ναν΄ελαφρύ, γιέ μου μονάκρυβέ μου,
Και να φυτρώσει πάνω σου, μοσχοβολιάς  μυρτιά!
X.X.
(Ο Χρήστος  Χριστοφάνης για πρώτη φορά δεν σατιρίζει.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου