Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

ΠΡΩΤΟΓΟΝΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΝΕΡΙΤ!

ΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΝΕΡΙΤ! ΘΑΨΑΝΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟΚΛΑΜΠ!

Την περασμένη Παρασκευή (ώρα 23.15) η ΝΕΡΙΤ εγκαινίασε μια σειρά εκπομπών με τον γενικό τίτλο ΤΑ ΣΤΕΚΙΑ. Το πρώτο επεισόδιο αφορούσε στα ΒΙΝΤΕΟΚΛΑΜΠ, που κάποια εποχή προς της επελάσεως της ιδιωτικής τηλοψίας έδιναν ρέστα στην κατ΄οικον βιντεο-διασκέδασή μας
Χαμός γινότανε από το 1985- 1992 ΤΟ ΠΟΛΥ… φαντασθείτε ότι είχαν ξεφυτρώσει περίπου 5000 βιντεοκλάμπ και καμμια εκατοστή βιντεοπαραγωγικές εταιρίες! Αβανταδόρικο το θέμα, που όμως ατύχησε στα χέρια του ιδιόρυθμου σκηνοθέτη Νίκου Τριανταφυλλίδη…γιού του αξιοθαύμαστου Χάρυ Κλιν…

 Το θέμα ήταν ένας απλός μονόλογος πέντε πρώην βιντεοπαραγωγών, με πρωτόγονες λήψεις πλάνων, ενίοτε κακοφωτισμένων και … μάλιστα και σε σκανδαλωδώς μισά πλάνα … Να μην μπούμε σε άλλες σκανδαλώδεις λεπτομέρειες.. Μας κάνει εντύπωση ένα θέμα (ρεπορτάζ) καθαρά δημοσιογραφικό , δεν είχαν στο επιτελείο τους ούτε για δείγμα κάποιον δημοσιογράφο… ο οποίος με το δικό του μάτι θα έστεινε πιο ενδιαφέρον το στόρυ… Μα ούτε καν αποπειράθηκαν να μιμηθούν την άψογη ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ του Χρήστου Βασιλόπουλου, αν και φαίνεται ότι κάτι παραπλήσιο πάνε να κάνουν … Αλλά πως; με τέτοιον ερασιτεχνισμό; Αν και είχαν στα χέρια τους πλούσιο υλικό από την τηλεοπτική σειρά Ο ΓΚΡΙΖΟΣ ΦΑΚΕΛΛΟΣ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟΚΛΑΜΠ…
Τι να πούμε; Κρίμα… Κακό ξεκίνημα έκανε Η ΝΕΡΙΤ με τις εξωτερικές της παραγωγές! Καλά στραβομάρα είχαν να εγκρίνουν την προβολή για τα ΒΙΝΤΕΟΚΛΑΜΠ;


Ποιός είναι ο Νίκος Τριανταφυλλίδης. Το αφηγείται ο ίδιος: 
ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΠΑΤΗΡ ΧΑΡΥ ΚΛΙΝ
Οι γονείς μου ήταν περιπλανώμενοι καλλιτέχνες. Ο πατέρας μου κωμικός, η μητέρα μου χορεύτρια και γεννήθηκα on the road, σε μια στάση που έκαναν στο Σικάγο, το 1966. Μέχρι τα πέντε μου έμεινα σε διάφορα μέρη στην Αμερική και στον Καναδά. Στην Αθήνα ήρθαμε με τη μητέρα μου και τον αδελφό μου το '71 και μείναμε στο Χαλάνδρι. Ο πατέρας μου ακολούθησε μετά την πτώση της Χούντας. Δεν νοσταλγώ καθόλου τη παιδική μου ηλικία και γενικά δεν νοσταλγώ τίποτα. Όπως έλεγε και ο δάσκαλός μου ο Νίκος Νικολαΐδης, νοσταλγώ το μέλλον. (www.lifo.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου