Τρίτη 28 Μαΐου 2013

ΤΩΡΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ... ΜΙΑ ΖΩΗ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΥΝΟΙ!


Μαριάννα Καλλέργη στο «Όλα μπάχαλο»: «Στη Γερμανία μου φέρθηκαν ρατσιστικά»-ΒΙΝΤΕΟ-

H Μαριάννα Καλλέργη ήταν καλεσμένη το βράδυ της Δευτέρας στο «Όλα μπάχαλο» και μίλησε τόσο για το άθλημά της, όσο και για το ρατσισμό που δέχτηκε στη Γερμανία.
Την 1η Ιουνίου, η αθλήτρια του muai thai θα συμμετάσχει σε αγώνες στο Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ στη Γλυφάδα, όπου θα κληθεί να «αντιμετώπισει» μια Τουρκάλα συναθλήτριά της, που ζει στο Αμβούργο. Η ψυχολογία της Μαριάννας, όπως λέει και η ίδια, «είναι πολύ ανεβασμένη»
.

«Δε θα με χτυπήσουν. Θα μπω μέσα να διασκεδάσω εκείνη τη μέρα. Δε σκέφτομαι αρνητικά, γιατί άμα μπεις με αρνητική ψυχολογία μετά έρχονται όλα αυτά», δήλωσε η αθλήτρια, που συμπλήρωσε ότι δε φοβάται τις δηλώσεις της αντιπάλου του, γιατί όλα μπορούν να ανατραπούν μέσα στο ρινγκ!

Οι δύο γυναίκες είχαν συναντηθεί και κατά το παρελθόν μέσα στο ρινγκ και συγκεκριμένα «στη Γερμανία, στην έδρα της. Εκεί πέρα μου είχαν φερθεί πολύ ρατσιστικά, πριν παίξω στον αγώνα δε μου έλεγαν ούτε καλημέρα! Έλεγα και εγώ τι έχω κάνει! Ενώ μετά τον αγώνα μου έλεγαν Μαριάννα, Μαριάννα!!» και συνέχισε: «Είναι πολύ ρατσιστές, αφού με έβρισαν κιόλας! Στα ελληνικά φαντάσου Τούρκοι... μου είπαν την κλασική λέξη».

Ο Θέμος Αναστασιάδης εξέφρασε τη στήριξή του στην αθλήτρια και τους κάλεσε όλους να βρεθούν στο πλευρό της στους αγώνες που θα συμμετάσχει στο ερχόμενο Σαββατοκύριακο, προκειμένου να την εμψυχώσουν να κερδίσει την Τουρκάλα, από την οποία είχε χάσει την τελευταία φορά!

Τέλος, η Μαριάννα αποκάλυψε ότι λόγω της κατηγορίας της, που είναι στα μείον 60 κιλά, μέχρι το Σάββατο πρέπει να χάσει 3 κιλά για να μπορέσει να αγωνιστεί και για αυτό «κάνω πολύ προπόνηση, αλλά είναι σε πιο άγριες συνθήκες. Είμαι λίγο στα καρότο, κολοκυθάκι… έχω και το ακτινίδιό μου! Δεν είναι τίποτα, σε μια μέρα επανέρχομαι!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου