Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

VIVA....GKALIS... OI ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ ΤΟΝ ΥΠΟΔΈΧΘΗΚΑΝ ΘΡΙΑΜΒΙΚΑ!...
Αποθέωση για τον Νίκο Γκάλη στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

Μετά την  είσοδο του στο Hall of Fame του μπάσκετ, ο Νίκος Γκάλης επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη και όπως ήταν λογικό οι φίλοι του Άρη τον υποδέχθηκαν και τον αποθέωσαν.
Ο Νίκος Γκάλης μόλις εμφανίστηκε στην αίθουσα αφίξεων γνώρισε την αποθέωση. «Είσαι θεός μοναδικός», «Νίκος Γκάλης οε οε οε…».
Παράλληλα του δόθηκε τιμητική πλακέτα .
«Ήταν και ακόμα καλύτερα. Απίστευτο τριήμερο. Χαρήκαμε πάρα πολύ και εγώ και η οικογένειά μου. Γνωρίσαμε κόσμο, ήταν και μέλη από την ομάδα μου στο Σίτον Χολ. Δεν θα τις ξεχάσω ποτέ αυτές τις στιγμές. Είναι πολύ μεγάλη γιορτή στην Αμερική… Είναι η κορυφή για έναν μπασκετμπολίστα να τελειώσει έτσι την καριέρα του…», δήλωσε ο Νίκος Γκάλης.

ΣΥΓΚΛΌΝΙΣΕ Η ΑΝΘΉ ΒΟΎΛΓΑΡΗ ΜΙΛΏΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΥΓΕΊΑΣ ΤΗΣ (VIDEO)

Πριν λίγο καιρό η δημοσιογράφος Ανθή Βούλγαρη είχε δημοσιεύσει φωτογραφίες μέσα από το νοσοκομείο όπου βρισκόταν, χωρίς ωστόσο κανείς να αποκαλύπτει τι της έχει συμβεί.
Η ίδια, αργότερα, μέσω του προσωπικού της προφίλ στο Facebook αποκάλυψε πως είχε στις αρχές Αυγούστου μια κρίση επιληψίας και οι γιατροί στο νοσοκομείο διέγνωσαν πως έχει έναν καλοήθη όγκο στο κεφάλι.
Στην πρεμιέρα της Κατερίνας Καινούργιου, η Ανθή Βούλγαρη συγκλόνισε με την εξομολόγησή της:
 «Πήγα στο νοσοκομείο με μια επιληπτική κρίση. Μου έκαναν όλες τις απαραίτητες εξετάσεις και μου είπαν ότι έχω έναν μικρό καλοήθη όγκο στο κεφάλι. Δεν το συνειδητοποίησα. Έλεγα «αποκλείεται»!
Αν δεν είχα πάθει την επιληπτική κρίση, μπορεί ο όγκος να έσπαγε και να πάθαινα εγκεφαλικό. Είχα άγιο!

XΑΖΟΜΑΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΩΝ...

ΑΠΟΧΏΡΗΣΕ ΛΌΓΩ ΧΡΥΣΉΣ ΑΥΓΉΣ Ο ΠΡΌΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Π.Ο.ΑΣ.Υ. ΑΠΌ ΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΉΡΙΑ ΜΝΗΜΕΊΟΥ ΠΕΣΌΝΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΏΝ (VIDEO)

ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΟΛΝΑΡΑΣ || tsolnaras@gmail.com
Ένα απρόοπτο είχε η σημερινή τελετή αποκαλυπτηρίων Μνημείου Πεσόντων Αστυνομικών εν ώρα καθήκοντος στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης καθώς ο Πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Υπάλληλων Αστυνομικών Γρηγόρης Γερακαράκος ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την παρουσία δύο μελών της Χρυσής Αυγής στην εκδήλωση  αποφάσισε να αποχωρήσει κατά τον χαιρετισμό του «τιμώντας» έτσι τους νεκρούς αστυνομικούς.
Τη στιγμή της ομιλίας του ο κ. Γερακαράκος ενοχλημένος δήλωσε ότι «θα ήθελα πολύ να τιμήσω με τον λόγο μου τους νεκρούς συναδέρφους μου, ωστόσο επειδή στο χώρο υπάρχουν δύο μέλη της Χρυσής Αυγής η τιμή μου για τους νεκρούς είναι η αποχώρηση μου».
Τα δύο μέλη της Χρυσής Αυγής ήταν ο βουλευτής Κιλκίς Χρήστος Χατζησάββας, και o βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης  Αντώνης Γρέγος. (ΠΗΓΗ:http://www.thessnews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου