Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017


ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ... ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...ΜΑ ΑΛΗΘΙΝΟ!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ (θεου) ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ!
       



6oν ΜΕΡΟΣ

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΥΠΡΟΣΩΠΟΣ ΘΕΟΥΛΗΣ ΜΑΣ!!!



Mε συγχωρείτε Πανάγιε..αυτός είστε εσείς στη γκραβούρα-εικόνα ΑΝΩ;
--Γιατί αμφιβάλλετε;
--Έχω ...απλά κάποιες απορίες... Θαρρώ πως δεν μοιάζετε με τον καλοκάγαθο ΘΕΟ ... που παδιόθεν συνήθισα να σας θεωρώ... Εδώ στη φωτό σας είσατε ΦΟΥΡΙΟΖΟ ...ΟΡΛΑΝΔΟ! Σκέτο πυρ και μανία...Θυμό...

--Ε, και; Ρωτείστε τον καλλιτέχνη που με έφτιαξε έτσι;  Εχώ εγώ ευθύνη για τίς ζωγραφιές που με παριστάνετε όπως σας κατέβει ; ΄Η για να το κάνω πιο κομψό..έχει για σας κάποια σημασία η ζωγραφία μου όπως την εμπνέεται κάποιος ζωγράφος;

-- Η αλήθεια Μεγαλειότατε είναι μία: Το κεφάλαιο της εικονογράφισή σας είναι θολό και πολυπρόσωπο...μέσα στους αιώνες! 
--Δεν διαφωνώ με την εύστοχη παρατήρησή σας .. Αλλά εις τι πταίω εγώ;  Τι θέλατε...να ποζάρω σε ζωγράφο; Δεν θα ήταν λιγάκι ανέκδοτο; Τι είμαι μοντέλο;
--Εν τάξει ορισμένως  δεν διαφωνώ...Αλλά για λόγους Δημοσίων Σχέσεων έπρεπε να έχουμε την αληθινή εικόνα σας...
-- Γιατί  σάς σκανδαλίζει πως στα ανθρώπινα δηιουργήματα ...εμφανίζομαι με χίλια πρόσωπα;Αφήνω τους καλλιτέχνες να εκφράζονται όπως νομίζουν...

--Υποθέτω Μεγαλειότατε, τώρα μια και συναντηθήκαμε θα μου επιτρέψετε  να έχω την τιμή να σας βγάλω μια φωτογραφία...


Κι αμέσως άρπαξα από το σακίδιο μου τη φωτογραφική μηχανή.


-- Παραβιάζεσαι φίλε μου... Σας έδωσα τέτοια άδεια; Σας πληροφορώ πως ένας Θεός ...δεν φωτογραφίζεται...δεν μπορεί να φωτογραφηθεί! Ή θα παραμορφωθεί το φίλμ...η θα γίνει ότιδήπτε άλλο...μα εικόνα μου σωστή δεν θα έχετε.. Διατί; Διότι έτσι το επιθυμώ...

-- Με γειά σας και χαράς σας Δέσποτα...Δηλαδή Κύριε ότι κυκλοφορεί σήμερα για τη φάτσα σας είναι καρικατούρα ...Κι έτσι κι αλλιώς. είσατσε ΑΝΕΥ ΦΑΤΣΑΣ! ...ΑΒΕΥ ΤΑΥΤΡΟΤΗΤΑΣ...
-- ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΩΣ .. Απλά  έχω πολλά πρόσωπα και λογικόν δεν είναι μια και είμαι Θεός;....
--Τα πάντα εν σοφία εποίησες Κύριε...Βασικά η υπόθεση σας είναι κουλουβάχατα. Καλά οι αστυνόμοι ακόμη δεν σας τσίμπησαν;

Στο σημείο αυτό ο Κύριος έσκασε σε γάργαρα γέλια. Ασυγκράτητος, επί πολλήν ώρα γελούσε ακατάπαυστα!...

--Αχ...φίλε μου χαίρομαι την πρωτόγονη...αγαθότητά σας..είπε!

Κι άρχισα να κάνω το σταυρό μου...

--Γιατί σταυροκοπιέσαι ..φιλαράκο; Ρώτησε ο Ύψιστος.

Απέφυγα να τον απαντήσω.


ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ...


Πρώτον...Ο Θεούλης μας δεν λαλεί! Δεν επεμβαίνει στα της ζωής μας! Και το εύλογον ερώτημα: Είμαστε τέκνα του ή παραπαιδεία του και μας δουλεύει;

Δεν εξηγείται αλλιώς η περίεργη στάση του επί τόσους αιώνες!

Με το τσιγγέλι βγάζω τι  ακριβώς θέλει και τι επιδιώκει!   

ΕΧΟΥΜΕ- λέμε- ΘΕΟΝ ... αλλά ποιός τον βλέπει και πότε ΚΑΙ ΠΩΣ;

ΟΥΔΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ και ΟΥΔΕΙΣ ξέρει ...που το πάει το πράμα. Το κλίμα είναι εξαιρετικά ΘΟΛΟΤΑΤΟ.Το ανθρώπινο νιονιό αδυνατει να προσεγγίσει ...πολυ δε περισσότερο να υπερβεί  τα του Θεου οριζόμενα!!!

Το ΕΡΩΤΗΜΑ  είναι καίριο: Δηλαδή ο Κύριος ...ο ΥΨΙΣΤΟΣ ... συνεχίζει να βάζει τη ΧΕΡΑΚΛΑ του στην τσέπη μου;
ΠΟΛΥ ΦΟΒΟΥΜΑΙ πως έχει τέτοια ..αδυναμία ... ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ!

Κατα τα λοιπά περιμένετε τα επιδέλοιπα...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου