Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017


Γιατί το έβγαλες Τατιάνα; Που είναι η λεβεντιά Σου; Γιατί το έβγαλες Τατιάνα; 
Λες και ξελές άλλα πίσω από τις κάμερες κι άλλα μπροστά , αλλά ο Κρητικός δεν στην χάρισε ........  

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Παναγιώτα Βασιλοπούλου:Δημοσιογράφος 



Κάτι που δεν έπρεπε να περάσει ασχολίαστο, στην εκπομπή της στο Έψιλον κανάλι , στη συνέντευξη με τον Στέφανο Κοκολογιάννη , μιλά για δεοντολογία η Τατιάνα . Δείτε όμως στο ανάλογο βίντεο , πως of the record , του είπε , ΄΄Εγώ θα τους σούβλιζα αν ήμουν στη θέση σου ΄΄του είπε και της λέει ''Γιατί Τατιάνα δεν το παραδέχεσαι ; Έτσι δεν μου είπες; '' 

Η Τατιάνα δεν μπορούσε να το μαζέψει. Δηλαδή αν αυτό είναι δεοντολογία δεν με τιμά να είμαι δημοσιογράφος , ως τηλεθεάτρια , δεν την έχω ξαναδεί. Ανεπίτρεπτο... θα βρω το ανάλογο βίντεο , που ψάχνω και πρέπει να το έχουν κόψει. Όμως το σημείο υπάρχει , κατά τη διάρκεια της συνέντευξης την ρωτάει  ο Στέφανος Κοκογιάνης '' Γιατί δεν απαντάς Τατιάνα; Εγώ δεν θα σου χαριστώ της είπε , εκεί που έκοψαν αυτό που είπε η Τατιάνα , μην μου χαριστείς κι εσύ Τατιάνα.''
Γιατί το έβγαλες Τατιάνα; 



Σ, Κοκολογιάννης στην Τατιάνα 1 βίντεο από την εκπομπή Τατιάνα Live 


 

Σ. Κοκολογιάννης στην Τατιάνα 2  βίντεο από την εκπομπή Τατιάνα Live 



Σ. Κοκολογιάννης στην Τατιάνα 3  βίντεο από την εκπομπή Τατιάνα Live

Τηλεθεάτρια ξεφτιλίζει την Τατιάνα Στεφανίδου on air - «Βαρεθήκαμε να σας ακούμε»
Δεν μπορεί η Τατιάνα ως δημοσιογράφος να παίρνει θέση και να επηρεάζει τηλεθεατές και κοινό . Αυτό είναι το κύριο σημείο. 

*ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ ΤΟΝ Σ. ΚΟΚΟΓΙΑΝΝΗ ας Το Στείλει ανώνυμα στο  vassilopoulou345@gmail.com

 Παναγιώτα Βασιλοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου