Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

ΚΑΙΡΟς ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ...ΜΠΟΞ...ΔΙΟΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ!


Συνέντευξη με τον Πυγμάχο Μάριος Κόλλιας

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΝΑΒΟΣ-Μελος της ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 


Μάριος Κόλλιας: Από μικρός μου άρεσαν οι πολεμικές τέχνες ..πιτσιρικάς βέβαια δεν ήξερα το μποξ κ είχα λυσσάξει να πάω καράτε η κάτι τέτοιο που τότε ακουγόταν πολύ...βέβαια ποτέ δεν με πήγαν οι δικοί μου να με γράψουν έτσι μεγαλώνοντας κ μαθαίνοντας και για το μποξ πήγα κ γράφτηκα μόνος μου σε μια σχολή κοντά στην γειτονιά ..

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΝΑΒΟΣ: Γιατί ο Μάριος Κόλλιας, παρότι κατάγεται από μία πυγμαχούπολη που βασιλεύει η ερασιτεχνική πυγμαχία, αποφασίζει να ασχοληθεί με την επαγγελματική;;;
Μάριος Κόλλιας: πιστεύω ότι η Πάτρα είναι πυγμαχούπολη ανεξάρτητος ερασιτεχνικού η επαγγελματικού επιπέδου ..Αλλά επαγγελματικά διάλεξα να ασχοληθώ και για οικονομικούς λόγους (θεωρώ τέλειο-ιδανικό να κάνεις αυτό που αγαπάς και να πληρώνεσαι) αλλά και γιατί στην ερασιτεχνική κρύβονται πολλά συμφέροντα τον "μεγάλων " από πίσω και καταστρέφουν αθλητές-ταλέντα κ όνειρα !!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΝΑΒΟΣ:Τι είναι για σένα ο Γιώργος Καριώτης; Μάριος Κόλλιας: ο δασκαλαράς μου??πιστεύω είναι ο καλύτερος ΑΝΘΡΩΠΟΣ πού έχω γνωρίσει σ αυτόν τον χώρο ...και πιστεύω δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο .τα άλλα φαίνονται ..!!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΝΑΒΟΣ:Πώς αντιμετωπίζεις το γεγονός ότι εδώ και καιρό δυσκολεύεσαι να βρεις αντίπαλο σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο; Πώς το εξηγείς Μάριος Κόλλιας: Όπως λέει κ ο δάσκαλός μου: "είναι πρωταθλητές του facebook" για φωτογραφίες καλοί είναι ...με το να μην κλείνεις έναν αγώνα επειδή φοβάσαι την ήττα δεν θα καταφέρεις να ανέβεις ποτέ ..Κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα .
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΝΑΒΟΣ:Ποια είναι τα μέχρι τώρα βιώματά σου στην επαγγελματική πυγμαχία; Μάριος Κόλλιας: Έχω κάνει κάποιους εύκολους αγώνες κ μερικά αρκετά δύσκολα ματς στα επαγγελματικά ρινγκ αλλά με σημάδεψε ο αγώνας μου στην Ολλανδία με τον Poeder..Ήταν ιδανικό ..ήμασταν ενήμερη αρκετό διάστημα πριν, η προετοιμασία πήγε θαυμάσια κ πιστεύω το ματς πήγε πολύ καλά κ ας έκαναν οι ολλανδοι τα δικά τους κ μου "φάγανε " το παιχνίδ Άπό κει κ πέρα όσο έχουμε υγεία ελπίζω να ανέβουμε κ να παίξω σε πολλά μέρη στον κόσμο
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΝΑΒΟΣ:.Πώς αξιολογείς το ΣΕΠ; Πες μας λίγα λόγια για τη συμμετοχή σου Μάριος Κόλλιας: καταρχήν να ευχαριστήσω τον κ.Στεφανόπουλο για όλα ...για την κίνηση του αυτή για την επιμονή κ υπομονή που έδειξε κ δείχνει όλον αυτόν τον καιρό κ τα συγχαρητήρια μου επίσης.. πιστεύω όλοι οι πυγμάχοι της Ελλάδας πρέπει να τον ευγνωμονούμε γιατί πλέον παίζουμε αγώνες κ υπάρχουμε κάπου ..κάπου γράφονται έχουν πλέον νόημα ..κ εκτός απ’αυτό άνοιξαν πολλές πόρτες για το εξωτερικό πράγμα που πολλοί προσπαθούσαν κ δεν..
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΝΑΒΟΣ:Τι θα πρότεινες σε ένα νέο παιδί που θα σου λέγε ότι θέλει να ασχοληθεί με την ΄πυγμαχία; Μάριος Κόλλιας: Να το σκεφτεί καλά και να ψάξει όσο καλύτερα μπορεί για μια σωστή σχολή ...οι λάθος προπονητές ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ παιδιά
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΝΑΒΟΣΠού αποδίδεις την επιτυχία σου; Πού οφείλεται στο σκορ του αήττητου στην κατηγορία σου; Μάριος Κόλλιας: Δεν πιστεύω ότι έχω κάνει κάποια επιτυχία ..αντιθέτως πιστεύω κ ευελπιστώ ότι έχω πάρα πολλά να δείξω ακόμα κ πάρα πολλά να δείτε που ετοιμάζουμε με όλο το ΤΕΑΜ του ΚΑΡΙΩΤΗ...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΝΑΒΟΣ:Πες μας τις σκέψεις σου για τον αγώνα που έρχεται εναντίον του Τάσου Καραγιαννίδη; σκέψεις..
Μάριος Κόλλιας:τίποτα ιδιαίτερο ..αυτά τα κάνει ο δάσκαλος εγώ απλά εκτελώ διαταγές ..ας νικήσει ο καλύτερος
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΝΑΒΟΣ:..Πώς σκέφτεσαι το μέλλον σου;
Μάριος Κόλλιας: θα Θέλα όπως είπα κ ποιο πριν να παίξω μπ6ουνιες σε όσα περισσότερα μέρη του κόσμου μπορώ ,να κάνω ένα καλό ρεκόρ και μετά αν με αξιώσει ο Θεός να διδάξω κ γω με την σειρά μου ότι θα έχω μάθει ..
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΝΑΒΟΣ:..Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΥΓΜΑΧΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ?
Μάριος Κόλλιας: πιστεύω έχει φανεί και από τις λίγες παρουσίες που έχουμε κάνει στον εξωτερικό ότι μπορούμε να τους κοντράρουμε πάρα πολύ ..και μην ξεχνάμε ότι ζούμε σε δύσκολες εποχές που δεν υπάρχουν κ τόσες υποδομές οικονομικές κ μη.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου