Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

            
Η φωτογραφία μου

Παναγιώτα Βασιλοπούλου




ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΙ ΠΡΟΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ :

'' ΑΦΟΥ ΨΗΦΊΣΤΗΚΑΝ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ''.....
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ 
Το capital control , είναι η μεγαλύτερη μορφή τρομοκρατίας , που νιώθουμε τα συναισθήματα ΤΡΌΜΟΥ χωρίς να έχουμε συνειδητοποιήσει πως όντως επρόκειτο για τρομοκρατία , αλλά έλα μου ντε που ο τρόπος που εφαρμόζεται , δείχνει νόμιμος . Για να το δούμε όμως πως έχει .

Έχουμε τη σύνταξη σου , που με κόπο , μόχθο , θυσίες, στερήσεις τόσα χρόνια εργαζόσουν , μια ζωή ολόκληρη , που τη δικαιούσαι και το ξέρεις πιο καλά και από μένα πόσο αγώνα έδωσες για να σου ανήκει . Κι είσαι στην τράπεζα , πληρώνεσαι και βγαίνεις από την τράπεζα , κι έρχομαι εγώ και σου παίρνω τη μισή σύνταξη . Ναι , μπροστά στα μάτια σου, έρχομαι εγώ και σου παίρνω ένα μεγάλο ποσό από τη σύνταξη σου ; Το έκανα ; Ναι , το έκανα .
Τι θα αρχίζεις να λες ;
- Με κλέψανε , με κλέψανε ,αν θες φωνάζεις και βοήθεια , αλλά έχω κλέψει και τους άλλους κι όλοι μαζί θα φωνάζεται βοήθεια......
Με απλά λόγια αυτό είναι το capital control.
Εσύ , Τι κάνεις; Πας στην αστυνομία και κάνεις μήνυση . Το ίδιο και όλοι οι άλλοι που τους το κάνω και ξέρετε όλοι ποια είμαι εγώ που ληστεύω εσάς . Η αστυνομία τι θα κάνει ;
θα με συλλάβει . Οι περιγραφές , οι μηνύσεις , οι καταγγελίες , οδηγούν όλες σε μένα.
Αυτοί λοιπόν που εφαρμόζουν το capital control , γιατί ενώ τους ξέρουμε , δεν ισχύει το ίδιο ;
Έρχομαι τώρα και σου λέω : αν θες να μένεις σπίτι σου , θα μου δίνεις ένα ποσό που εγώ θα λέω, και αυτό το κάνω γενικά σε όλους , κι όλοι σας με ξέρετε , και σ΄ αυτήν την περίπτωση , θα στραφείτε στη δικαιοσύνη , θα γίνουν καταγγελίες, μηνύσεις , και θα με συλλάβουν.
Αλλά η ουσία είναι , πως θα έχω ήδη σκορπίσει το φόβο , και θα πουν τα ΜΜΕ , μια εγκληματίας , έκλεβε τον κόσμο.
Συνεπώς ; Τι κάνει η κυβέρνηση με τα μέτρα που πήρε από τότε που κυβερνά;
Και μην λέμε έτσι τα βρήκε και θέλουν χρόνο είναι νέα κυβέρνηση .
Έρχομαι τώρα για παράδειγμα , στο κατάστημα σου , στην επιχείρηση σου και σου λέω , από τόσο που πουλάς , θα πουλάς τόσο για να βγάζω κι εγώ μερίδιο , θα μου πεις και με το δίκιο σου , ΄΄ μαζί την έχουμε την επιχείρηση; Τι μας λες;
Είσαι αγρότης 'η αγρότισσα , έρχομαι και προφητεύω , πως η γη φέτος θα σου αποδώσει τόση ποσότητα , λες και ξέρουμε πόσο θα ζυγίζει η σοδειά σου , ή πως δεν θα στη σαπίσει ο πάγος , δεν θα τα καταστρέψει η κακοκαιρία , δεν θα τα κάψει ο ήλιος , με αυθαιρεσία , λέω ότι θέλω και κάνω ότι θέλω . Οπότε από τις δικές μου αυθαιρεσίες σου ζητώ ένα ογκώδες ποσό γιατί αφού εγώ αποφάσισα τι θα κάνει η φύση , δηλαδή μια πορτοκαλιά , ξέρω εκ του ασφαλούς πως θα σου δώσει η καρποφορία , 10kg πορτοκαλιά κι όχι 3kg.
Θα μου πεις κι εσύ και με το δίκιο σου , ΄΄Παλάβωσες μωρέ;΄΄΄
η Κυβέρνηση είναι σαν να χρειαζόμαστε υπάλληλο, είδαμε το βιογραφικό ενός υπαλλήλου που θέλαμε να προσλάβουμε και από το βιογραφικό που μας πρόβαλε , σε όσα γράφει το βιογραφικό , σε καμία περίπτωση δεν είναι αποδοτικός στην εργασία του και δεν έχει ιδέα καν από όσα χρειάζονται για να είναι στο δυναμικό της εταιρείας μας.
Το αποτέλεσμα είναι να τον απολύσουμε . Τότε γιατί δεν μπορούμε να απολύσουμε την κυβέρνηση εφόσον δεν είναι αποδοτική αλλά καταστροφική ; Σε περίπτωση όμως που θα χρειαστεί αποζημίωση για να τον απολύσουμε αυτό δεν μοιάζει με το ότι αυτοί θα μείνουν στην εξουσία μέχρι τέλους θητείας τους ;
Οπότε πάμε στον ψυχολογικό πόλεμο του υπαλλήλου ώστε για να μην δώσουμε αποζημίωση για να τον απολύσουμε , αρχίζουμε με διάφορους τρόπους να του σπάμε τα νεύρα ώστε να τον αναγκάσουμε να φύγει από μόνος του , του κάνουμε δηλαδή τη ζωή δύσκολη . Ε, όχι και να του πληρώνουμε μισθό και να μην είναι παραγωγικός .
Ε, αυτό έχουμε κάνει στην Κυβέρνηση , κοντός ψαλμός αλληλούια , όσο εμείς αντέχουμε , και έστω μέσα από τον εθελοντισμό , το μαζικό αγώνα να στεκόμαστε ο ένας στον άλλο , αυτοί δυσφορούν , υποφέρουν , βασανίζονται .
Κοντός ψαλμός αλληλούια λοιπόν και δεν είναι πολλά τα ψωμιά τους .
Έχουν αρχίσει να ζορίζονται , να μην ξέρουν που τους παν τα τέσσερα.
Άλλη μια αυθαιρεσία που περιμένουμε να δούμε αν θα εφαρμοστεί , είναι το κλείσιμο των καναλιών , των τηλεοπτικών σταθμών .
Είναι κάπως σαν να είμαστε μια παρέα να μιλάμε , να συζητάμε πληροφορίες , γεγονότα , να τα αναλύουμε και να έρθεις εσύ στην παρέα μας και να πεις , εσείς οι εννιά δεν θα μιλάτε , θα μιλάτε εσείς οι τέσσερις . Κι εγώ καλά λέω ότι κατεβάσει το κεφάλι μου ( δεν ξέρω καν πόσο χαζή είμαι για να τα λέω αυτά και τι δείχτη ευφυΐας έχω ). Κι η παρέα θα μου απαντήσει , και λογικά , ¨Εσένα τι λόγος σου πέφτει ; Για Κεχαγιάς μας ήρθες;
Μετά από όλα αυτές τις καταστάσεις και να απολύσουμε τον υπάλληλο , έχουμε μια συνεχή φοβία μέσα μας , που γεννά το ερώτημα , αν ο επόμενος υπάλληλος που θα προσλάβω , βγει το ίδιο ή χειρότερος ; Τι κάνουμε τότε ;
Εδώ είναι το που σε πονά και που σε σφάζει .
Ακόμα κι αν έχουμε ένα σωρό συστατικές επιστολές , για τον νέο υπάλληλο ΄΄Φοβού Τους Πολιτικούς και Δώρα Φέρονται΄΄ ...................
  ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΙ Προβληματισμοί : Παναγιώτα Βασιλοπούλου – Δημοσιογράφος ΕΣΔ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου