Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΧΑΡΟΥΛΕΣ...ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ...ΜΑΣ ΦΕΥΓΕΙ! ..ΣΧΕΔΟΝ ΚΥΚΝΕΙΟΝ...ΑΣΜΑ...


ΒΡΕ…ΒΡΕ… ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΔΕΛΙ … ΕΙΜΑΙ …ΕΓΩ… Ο ΑΠ.ΒΡΑΧ.!
ΘΑΥΜΑ!...ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥΛΗΣ ΜΩΡΕ… όπως ΟΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΜΙΚΡΟΥΛΙΑ…

30 ΧΡΟΝΩΝ ...Η  ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ

ΜΕ…ΧΑΙΡΟΜΑΙ…ΜΕΤΑ ΑΠΟ 80 ΧΡΟΝΙΑ!...ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΟΦΟΡΦΟΥΛΙΚΟ!..ΠΑΝΑΘΕΜΆ ΜΕ! 

ΒΡΕ ΤΟ ΠΙΣΤΙΡΔΕΛΙ «ΜΟΥ»  ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΣΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ…Μ’ αρέσει αυτό… και πολύ μάλιστα!

Η ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΑΝΑ ΜΟΥ…ΕΛΕΝΗ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΟΥ!...ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑΠΕΙΝΟΙ ΚΙ ΩΡΑΊΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ  ΣΤΑ 70
ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΆ!
Προσέξτε την άνεση…και το απίστευτο χαμόγελο… Δεν ξέρω τι καραγκιοζλίκα  μου έκανε ο φωτογράφος… ΣΙΓΟΥΡΑ όμως υπήρξα σε όλη μου τη ζήση έως στιγμής… ένας χαμογελαστός άνθρωπος-ΘΕΙΑ ΕΥΛΟΓΙΑ! ΚΑΙ ΤΗ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!

Να μα …την ΠΙΣΤΗ!  ...Και ...το παίζω κι ανοιχτομάτης όπως φαίνεται στη δεξιά φωτό!...
ΒΡΕ ΠΩΣ ...ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ  ...ΛΟΧΙΑ!

Κατά τα άλλο ΝΟ PROBLEM.. Όλα βαίνουν προς το ΦΙΝΑΛΕ...Και το χαίρομαι... πολύ!
ΜΙΑ ΟΛΑΚΕΡΗ ΖΩΗ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΑΝ ΠΟΛΆ ΑΝΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΛΑΚΑΤΖΊΔΙΚΑ!..Ε, δεν πρέπει  να αισθανομαι ευτυχής ..που φεύγω απο κοντά σας; ΌΠΟΥ ΝΑΝΑΙ!! ΣΙΓΑ ...ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΜΕΤΑΘΑΝΆΤΙΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ... ΥΠΑΡΧΩ ΑΚΟΜΗ...ΠΑΝΑΘΕΜΑ... ΜΕ!..ΚΑΙ ΘΑ ΛΑΛΩ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!... ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ή ΟΧΙ...
Τουτέστιν ...ΕΧΕΣΘΗ Η ΦΟΡΒΑΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΑΛΩΝΙΟΙΣ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου