Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Η ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΡΟΥΛΑΣ ΚΟΡΟΜΗΛΑ...

        Ο ΠΑΝΟΣ ΜΙΑΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ...ΟΥΤΕ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΗ 
ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ τ.ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΡΟΥΛΑ ΚΟΡΟΜΗΛΑ...


Eνας τζεντλεμαν...σε όλα του ο Πάνος Μιχαλόπουλος...που σήμερα "μονάζει" στο υπέροχο κτήμα του, κάπου εκεί στα Μεσόγεια.Υπήρξε ο πρώτος άντρας της ΡΟΥΛΑΣ ΚΟΡΟΜΗΛΑ.. Κι όταν ο Πάνος γνωρίστηκε με τον δικό μας θυελώδη ρεπόρτερ ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ σε μια δεξίωση του είπε:
--Σας είμαι εγνώμων κ. Βραχιολίδη γι όσα κάνατε για τη γυναίκα μου.τη Ρούλα Κορομηλά....

Ο Γιώργος Καραγιάννης των ΚΑΠΑ Studios μαζί με την οικογένειά του στους «Έλλη…νες» (vd)!

ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΚΗΝΗ...!
Η Ρούλα κάνει ζωντανή εκπομπή στο Λευκό Πύργο της Θεσσαλονίκης.και ξάφνου τη συντάει ο Σάκης Βασιλόπουλος , (κουμπάρος και δυνατός φίλος του Βραχιολίδη ) που της μιλάει για κάποιον Βραχιολίδη κ.λ.π. αλλά η κυρία Κορομηλά τον αποστομώνει: 
--Μά τι λέτε Κύριε... δεν γνωρίζω αυτά που λέτε...Ποιός είναι αυτός ο Βραχιολίδης; Δεν τον ξέρω...
--Μα είναι αυτός που σας έδωσε βεβαίωση..ότι εργάζεστε ως δημοσιογράφος σε περιοδικά του επί 4 -5 χρόνια; Καλά ξεχνάτε τόσο σύντομα ανθρώπους που σας χάϊδεψαν;
Δεν χρειάζεται να συνεχίσουμε..Ο προλογίσκος αυτός αποκαλύπτει πλήρως τα πάντα...πως το αχαμνό ΚΑΛΟ...κόριτσο αυτό έφτυνε δημοσίως όλους όσους τη βοήθησαν... ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ (ήταν κουμπάρος στους γάμους τους), ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, και ο ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ..ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ από τον Καραγιάννη για να λύσει τα επαγγελματικά προβλήματα της Μανδάμ Ρούλας! ..
Ακολουθεί μια διαχρονική συνέντευξη του Πάνου Μιχαλόπουλου που βρήκαμε στο ΣΗΜΕΡΙΝΌ "SPIROSPERO"





Πάνος Μιχαλόπουλος: Την ξέρω τη Ρούλα, δεν  θέλω να τη δω!

Media

pdnΕίναι από τα χαρακτηριστικότερα νεανικά είδωλα της δεκαετίας του '80 και υπηρετεί με συνέπεια το θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση εδώ και τρεις και πλέον δεκαετίες, έχοντας πολλές «νίκες» στο ενεργητικό του και κυρίως τη συμπάθεια του κοινού. Ιδιαίτερα διακριτικός, ο Πάνος Μιχαλόπουλος προτιμά να μιλά μέσα από τη δουλειά του ... εκτός κι αν βρεις τα ευαίσθητα σημεία του!
Είναι από τα χαρακτηριστικότερα νεανικά είδωλα της δεκαετίας του '80 και υπηρετεί με συνέπεια το θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση εδώ και τρεις και πλέον δεκαετίες, έχοντας πολλές «νίκες» στο ενεργητικό του και κυρίως τη συμπάθεια του κοινού. Ιδιαίτερα διακριτικός, ο Πάνος Μιχαλόπουλος προτιμά να μιλά μέσα από τη δουλειά του... εκτός κι αν βρεις τα ευαίσθητα σημεία του!
Επειτα από δεκάδες επιτυχίες που είχες στο γυαλί τελευταία βρίσκεσαι εκτός...
Είμαι εκτός γιατί με θεωρούν «παρωχημένο». Είμαι εκτός γιατί στάθηκαν στην τελευταία τηλεοπτική σειρά όπου έπαιξα η οποία δεν πήγε καλά από δική τους υπαιτιότητα. Εμειναν στη μία αποτυχία -που το τονίζω, δεν ήταν δική μου- και διέγραψαν τις δεκάδες επιτυχίες. Με έστησαν στα τρία μέτρα και με εκτέλεσαν. Τηλεοπτικά μόνο, ευτυχώς. Γιατί όπως βλέπεις μια χαρά είμαι. Περνάω μια χαρά και εκτός TV, σε αντίθεση με άλλους που τρελαίνονται όταν δεν είναι σ' αυτήν και κάνουν ό,τι τους βρεθεί στον δρόμο για να δίνουν το «παρών».
Δεν θέλεις να μιλάς για την Ρούλα Κορομηλά, που υπήρξε σύζυγός σου, αλλά θέλω να σε ρωτήσω αν την έχεις δει στο «Big Brother»ή στο «Greek Idol», που κάνει τώρα.
Δεν τη βλέπω! Δεν θέλω! Δεν με αφορούν τέτοιου είδους και αισθητικής δουλειές.
Δεν είπες «Δεν βλέπω τις εκπομπές», είπες «Δεν τη βλέπω, δεν θέλω!».
Μα τι να πω για την Κορομηλά; Δεν έχει νόημα! Θα τα γράψω όλα σε ένα βιβλίο... αυτοβιογραφικό! Πλάκα κάνω, δεν θα το έκανα ποτέ. Αυτά που έζησα τα κρατάω μόνο για μένα.
Εσύ ήσουν που τη βοήθησες όμως να μπει στον AΝΤ1, σωστά; Τι σημασία έχει ύστερα από είκοσι χρόνια;
Βγαίνουν κάποιοι και καμαρώνουν που την ανακάλυψαν και την ανέβασαν. Να τους διαψεύσω; Απαξιώ. Τα γεγονότα δεν μπορεί να τα αλλάξει κανείς. Το θυμάμαι σαν τώρα που ήμουν στο γραφείο του Μίνωα Κυριακού για ένα σίριαλ. Στην τηλεόρασή του είδε τη Ρούλα, μου είπε ότι του άρεσε σαν φρέσκο πρόσωπο, του είπα ότι είναι γυναίκα μου -δεν το ήξερε- και πρόσθεσα: «Γιατί δεν τη φέρνεις εδώ, να δεις αν σου κάνει;». Την έφερε, του έκανε και η ιστορία προχώρησε. Ημουν ένα σκαλοπάτι για να μπει η κυρία στον AΝΤ1. Τι νόημα έχει να τα λέμε τώρα αυτά;
Θεωρείς ότι η «κυρία» έπρεπε να αποσυρθεί απ'το γυαλί; Το λένε και το γράφουν πολλοί. Εσένα ποια είναι η γνώμη σου;
Θα πω εγώ τι θα κάνει η Κορομηλά, είστε τρελοί; Ο,τι θέλει ας κάνει. Ο καθένας όπως στρώνει κοιμάται.
Δεν την έχεις παρακολουθήσει ούτε μια φορά; Δεν είχες την περιέργεια;
Καμία περιέργεια, σε βεβαιώ! Την ξέρω πολύ καλά τη Ρούλα! Θα το ξαναπώ: Δεν θέλω να τη δω.
Τότε τι βλέπεις στην τηλεόραση; Τι σου αρέσει;
Δεν θα σου πω κι εγώ ντοκιμαντέρ, που λένε όλοι κι ας μην τα βλέπουν ποτέ! Βλέπω αθλητικές εκπομπές, βλέπω δύο-τρεις σειρές - λες κι έχουν μείνει παραπάνω..., είδα το «Νησί», που με ενθουσίασε. Θα ήθελα πολύ να δουλέψω με τη Μιρέλλα. Την εκτιμώ και τη θαυμάζω ιδιαίτερα. Και κάθε φορά που τη βλέπω μου λέει «Να δούμε πότε θα δουλέψουμε μαζί». Στην άλλη ζωή μάλλον! Αστειεύομαι... Πάντως θα το ήθελα πάρα πολύ!
Talent shows δεν βλέπεις; Το «Dancing with the stars» μήπως; Είχα ακούσει ότι σου είχε γίνει η πρόταση να χορέψεις εκεί.
Να συμμετάσχω στο αυτοαποκαλούμενο talent show του AΝΤ1 που έδιωξε τον γιο μου τον Σωτήρη ύστερα από 12 χρόνια που δούλευε εκεί ως οπερατέρ; Πλάκα μου κάνεις; Επεσα από τα σύννεφα όταν τον απέλυσαν. Μου έλεγε παλιά ο Κυριακού «Το παιδί σου είναι και παιδί μου» και «Ο μισός AΝΤ1 χτίστηκε από σένα» κι αφήνει κάποια ανθρωπάκια του να διώχνουν το παιδί μου-παιδί του; Και θα πάω εγώ να του χορέψω και στο «Dancing»; Χυδαιότητα είναι αυτό! Να τους φτύσω; Τσάμπα θα πήγαινε το σάλιο μου! Ρωτούσαν τον «λεβέντη» -και δεν εννοώ φυσικά τον Γιώργο Λεβέντη, για αυτό μην ξεχάσεις τα εισαγωγικά και παρεξηγηθώ!- πριν αρχίσει το show «Θα είναι μαζί σας ο Πάνος Μιχαλόπουλος; Και τι απαντούσε; Ναι, υπάρχει και το δικό του όνομα στο τραπέζι! Αμα στο φέρω το τραπέζι στο κεφάλι τι θα κάνεις; Γεμίσαμε «λεβέντες»και «τζάμπα μάγκες»!
Αν δεν είχαν γίνει αυτά, θα χόρευες στο «Dancing»;
Να χορέψω ένα ζεϊμπέκικο όπως, το είχα κάνει όταν μου το είχε ζητήσει ο καλός συνεργάτης και επιστήθιος φίλος μου ο Πάνος Αμαραντίδης, να το κάνω. Το λατρεύω το ζεϊμπέκικο, μ' αυτό πετά η ψυχή μου. Να υπάρχει σε έναν ρόλο για να το κάνω δημοσίως. Αλλιώς το κάνω ιδιωτικώς και μόνο έτσι.
Να γυρίσουμε στα του AΝΤ1 όπου σε θεωρούν παρωχημένο;
Φούντωσέ με κι άλλο! Μόνο ο Μπούτος ξέρει τη δουλειά του, κακά τα ψέματα. Οι άλλοι είναι της πλάκας!
Ναι, αλλά ούτε ο Μπούτος σε καλεί να παίξεις σε μια σειρά του και ας είχες φέρει νούμερα με την «Ωρα την καλή». Δεν σε πικραίνει αυτό;
Τον Πέτρο τον έχω στην καρδιά μου πέρα από δουλειές. Τον εκτιμώ και ως επαγγελματία αλλά και ως άνθρωπο, ξέρει τη δουλειά του. Συζητά με τους δημιουργούς, στρώνει το σκηνικό, έχει ενδιαφέρον. Δεν τρέχει να γίνει νούμερο για να ανεβάσει τις μετοχές του ως άντρας βγαίνοντας στην τηλεόραση. Δεν μπορεί να έχεις σημαντικό ρόλο και να αφήνεις το γραφείο σου για να συζητιέσαι ως ο τάδε και όχι ο πρώην της σταρ! Οταν το κανάλι έχει προβλήματα, δεν μπορεί να βγαίνεις ως ζεν πρεμιέ στον αέρα και να φωτογραφίζεσαι με ρακέτες. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τον κύριο αυτόν.
Εκτός τηλεόρασης και εκτός θεάτρου, κάτι μαγειρεύεις, έτσι;
Κάτι μαγειρεύει ο Πάνος Αμαραντίδης και βρίσκω την ιδέα πολύ έξυπνη. Λατρεύουμε και οι δύο τον παλιό κινηματογράφο και θα μεταφέρει στο σήμερα τον «Στρίγκλο που έγινε αρνάκι». Αλλά μου έλειψε το θέατρο. Και να τονίσω κάτι. Θέλω να κάνω θέατρο στο οποίο οι άντρες να παίζουν άντρες και όχι γυναίκες! Μου προτάθηκε να παίξω δίπλα στον Τάκη Ζαχαράτο και τη «Χαρτοπαίχτρα» που υποδύθηκε -ασχολίαστο αυτό!- και ενώ το σκέφτηκα -όλοι κάνουμε λάθη- προέκυψε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας που δεν το πίστεψαν και με έσυραν στα δικαστήρια ύστερα από τέτοια πορεία ζητώντας μου 150.000 ευρώ!
Πήγαν να βγάλουν από μένα τα σπασμένα τους, μα στο δικαστήριο δεν ήρθαν. Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Να είμαι κοντά στα σαράντα χρόνια στο θέατρο και να με σέρνουν στα δικαστήρια! Τα παθήματα, μαθήματα! Αλλαξαν τα πράγματα, αγρίεψαν πολύ γι' αυτό και επιθυμώ να κάνω πράγματα με ανθρώπους που εκτιμώ βαθιά, όπως είναι ο Αμαραντίδης. Ξέρεις τι είναι να έχεις δουλέψει με τον Μάουρο Μπολονίνι, τη Λαμπέτη, τον Παπαμιχαήλ και να σε βγάζουν στον ντάκο ο μίμος και η εταιρεία παραγωγής; Δεν έπρεπε καν να πάω να συζητήσω -αυτό πλήρωσα! Αλλά γιατί να τρελαθώ; Εγώ τα έχω βρει με τον εαυτό μου, τα' χω καλά με τον Πάνο και περνάμε πολύ καλά και εκτός χώρου! Θέλω να κάνω μια καλή δουλειά στο θέατρο ή την τηλεόραση, αλλά δεν τρελαίνομαι εκτός! Εχω τη μεγάλη λατρεία μου, τον γιο μου, έχω το κτήμα μου, τα αμπέλια, τα κρασιά μου, έχω ζωή και πέρα από τους προβολείς. Και ξέρω να τη χαίρομαι!
Ας χαλαρώσουμε γυρνώντας πίσω στο ξεκίνημά σου...
Ηταν δύσκολα, μα υπέροχα χρόνια. Δεν ήταν όλα ρόδινα, μα είχες να κάνεις με ιερά τέρατα, όχι με σκέτα τέρατα! Μπήκα θυμάμαι στο «Λούνα Παρκ» και η ατάκα που έλεγα «έγραφε», είχε γίνει σλόγκαν: «Βασικά, εκ πρώτης όψεως» που μετά έγινε για τις ανάγκες της ταινίας του Δαλιανίδη «Βασικά, καλησπέρα σας». Μπήκα στη σειρά νέο και ωραίο παιδί -έτσι έλεγαν!- και δεν με αγκάλιασαν αμέσως. Θυμάμαι, ο Παπαγιαννόπουλος μου έλεγε «Κάτσε πιο μακριά, παιδί μου!». Γενικά οι καλοί κωμικοί δεν ήθελαν κοντά τους έναν ζεν πρεμιέ. Κι ο Ηλιόπουλος το έκανε! Γυναικάδες κι οι δύο! Διόλου δεν τους άρεσε που ερχόταν το νέο αίμα!
Ηταν όμως σπουδαίοι ηθοποιοί και ήταν τέτοιο το δέος που έπαιζα μαζί τους που δεν έδινα σημασία. Καθόμουν με μια όμορφη γυναίκα και τρώγαμε σε ένα ταβερνάκι -όλα θα τα θυμηθώ σήμερα! Πλάι στην παραλία η αιθέρια ύπαρξη είχε κλέψει όλα τα βλέμματα και ξαφνικά βλέπω τον Μάνο Κατράκη να έχει στραμμένη πάνω μας μια φωτογραφική μηχανή. Πάντα λάτρης του ωραίου φύλου. Οπως και ο Χατζηχρήστος. Να σου πω και μια ιστορία... Εκανε πρόβες ο μεγάλος δάσκαλος του ελληνικού θεάτρου, ο Κάρολος Κουν, και του λέει ένας: «Ε, δεν θα παίξω και σαν τον Χατζηχρήστο», με υποτιμητικό ύφος! Φουντώνει λοιπόν ο Κουν και του λέει δυνατά. «Βρε ηλίθιε, ξέρεις πόσο μεγάλος ηθοποιός είναι ο Χατζηχρήστος, που τολμάς και τον πιάνεις στο στόμα σου;» Κι είναι αλήθεια -ήταν πολύ μεγάλοι ηθοποιοί αυτοί. Και μην κοιτάς τώρα που τους αναγνωρίζουν και λένε πόσο σημαντικοί ήταν. Τότε τους απαξίωναν. Περίμεναν να γεράσουν ή να πεθάνουν και μετά μιλούσαν για το «σπουδαίο ταλέντο»τους. Τραγικό είναι.
Τις γυναίκες δεν τις ανέφερες, που είναι η μεγάλη αδυναμία σου...
Οι γυναίκες εννοούνται! Είναι η αχίλλειος πτέρνα μου!
Δυνατό στοίχημα
Ο Πάνος Μιχαλόπουλος γοητεύτηκε από την ιδέα του Πάνου Αμαραντίδη να φέρει στο σήμερα την κωμωδία των Σακελλάριου-Γιαννακόπουλου «Ο στρίγκλος που έγινε αρνάκι» και ετοιμάζουν το ανέβασμά της σε κεντρική αθηναϊκή αίθουσα.
Μου προτάθηκε να παίξω στη «Χαρτοπαίχτρα» κι ενώ το σκέφτηκα -όλοι κάνουμε λάθη!- προέκυψε ένα σοβαρό θέμα υγείας που δεν πίστεψαν και με έσυραν στα δικαστήρια ζητώντας μου 150.000 ευρώ!
Data Bank
Μπήκε στον χώρο του θεάτρου το 1975 και το 1978 συμμετείχε στη «Φιλουμένα Μαρτουράνο», που είχε σκηνοθετήσει ο Μάουρο Μπολονίνι, με πρωταγωνίστρια την Ελλη Λαμπέτη.
Το ντεμπούτο του στην τηλεόραση το έκανε με το «Λούνα Παρκ», που σκηνοθετούσε ο Γιάννης Δαλιανίδης, στον οποίο χρωστά πολλά, μια και τον έχρισε πρωταγωνιστή στο σινεμά.
Επαιξε στην πρώτη έγχρωμη σειρά, τα «Λιονταράκια του κυρ-Ηλία», ενώ στήριξε την ιδιωτική τηλεόραση από το '90, ξεκινώντας με τη σειρά «Με φόβο και πάθος».
Μεγαλύτερη τηλεοπτική του επιτυχία ήταν «Η ώρα η καλή».
Τον ένα του γάμο τον κράτησε μακριά από τα φώτα. Από αυτόν απέκτησε τον λατρεμένο Σωτήρη του, ενώ αυτός με τη Ρούλα Κορομηλά έστρεψε πάνω τους όλες τις κάμερες.( ΠΗΓΗ: SPIROSPERO)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου