Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ...ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ! ΕΝΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ-ΣΟΦΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟΚΟΤΙΕΣ!

_______________________


O ΓΕΡΟ-ΣΟΦΟΣ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ:



Αν και δεν συμπαθώ..το έργο του τηλεοπτικού κ.Λιάγκα, εν τούτοις ως ανθρώπινο σκαρί δεν είναι του πεταμού ο άνθρωπος.Θα δείτε πιο κάτω με πόση ευκρίνεια λέει μερικά πράγματα περί χωρισμού των γονέων.Είναι απόλυτα αληθινός κι ορθός.Τα τσαλιμάκια που προβάλλουν οι διαζευγόμενοι, ας τα κρατήσουν για τον εαυτό τους.. Είναι χέσε μέσα. Η αλήθεια είναι αυτά που λέει ο νεανίας παρουσιαστής ... κ. Λιάγκας.


Έχω πει αληθινότερα..ΚΑΘΕΤΑ ΚΑΙ ΕΩΣ ΣΤΙΓΜΉΣ ΑΝΥΠΟΧΏΡΗΤΑ:. Οι άνθρωποι, αυτοί που αγαπήθηκαν κάποια στιγμή, και που χωρίζουν τα τσανάκια τους είναι ό,τι χειρότερο. 
Πρόκειται περί ΥΠΕΡΤΑΤΗΣ- απόλυτης χρεωκοπίας του ανθρώπου, ο χωρισμός γονέων! Αυτό να το βάλετε καλά στο τσερβέλο σας!


Τα τραύματα που προξενούν στα τέκνα τους, με την αφροσύνη και τον θλιβερό εγωϊσμό τους είναι ανεξίτηλα..Ο πόνος που φυτεύουν στα τέκνα τους είναι ατέλειωτος και δια βίου! ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥΣ! Για όποια αιτία!

ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΤΟΥΣ!

Είναι σμπαράλια ανθρώπινα και οι διαζευθέντες και τα παιδιά τους...Γι αυτό και σήμερα τα διαζύγια είναι της μόδας. 
Οι ρήσεις μου αυτές και πολλές άλλες διατυπώθηκαν σε δημόσια εκδήλωση, χωρίς να ξέρω ότι δίπλα στο ίδιο τραπέζι ήσαν διαζευγμένοι συνδαιτιμόνες... 
Πάγωσα όταν μου το είπαν..(ήσαν φίλοι).. διότι ως ευγενής δεν θέλω να πυροβολώ και δη ατακτούντες... Τους κατανοώ ..αλλά τα παιδιά τους δεν κατανοούν τις ελαφρότητες και αταξίες τους! Και μονίμως απορούν 
βασανιστικά! 

Ο κ. Λιάγκας, έντιμος ων, διατυπώνει προαιώνιες αλήθειες... που με την ελαφρότητα που μας χαρακτηρίζει... τις προσπερνάμε..σαν να μη τρέχει τίποτε.. 

΄Εχετε ποτέ Ρε μάγκες και ειδικά εσείς οι τσαχπίνες γυναίκες ( τα περισσότερα διαζύγια εκζητούνται από γυναίκες ως γνωστόν...Τυχαία λέτε;) το παιδί σας , έστω κι αν είναι ήδη 60 χρονών ( γιατί εγώ ως γνωστόν είμαι 80/ντάρης) τι πόνο κουβαλάει μέσα του για την αφροσύνή σας να χωρίσετε για να λέτε μετά πάσης μαλακίας, πως δα εσείς οι χωρισμένοι ότι παρά το "τροχαίο" αυτό... διατηρείτε ...και πολιτισμένες σχέσεις, ναι εσείς οι κάποιοι χωρισμένοι.Για ποιον πολιτισμό να μιλάμε; 
Τρίχες αφού συνεχίζετε να δηλητηριάζετε τα παιδιά σας με σκατώδη προσπάθεια ... να τα πείσετε πως ...εσείς είστε οι καλύτεροι κι όχι ο/η σύντροφός σας!

Ας σταματήσω εδώ!Ας μη τα κάνω πιο σκατά ...τα σκατά όλων των διαζευγμένων!

Ευχαριστώ τον ειλικρινή  κ. Λιάγκα που μου έδωσε την αφορμή να λαλήσω κι εγώ πια,  τα δικά μου δέοντα!..

Και προσοχή κ.Λιάγκα, επειδή στα κωλοπεριοδικά του LIFE STYLE .βγήκε πως δα χωρίζεις με το γυναικάκι σου...ΜΗΝ διαπράξεις τοιούτον τι αδίκημα! Τον άνθρωπο που αγαπήσαμε, τον αγκαλιάσαμε και τον χαϊδέψαμε με υπέρτατη τρυφερότητα ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΠΟΧΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ! ..Δεν είναι σώβρακο η αγάπη μας να τον αλλάζουμε!..

Πολύ δε περισσότερο αν έχουμε παιδιά, για τα οποία εμείς και μόνον εμείς οι γονείς είμαστε ΙΕΡΑ ΣΥΜΒΟΛΑ-φαναρια ζωης!.ΝΑΙΣΚΕ ΡΕ...;

Είμαι κι εγώ παιδί χωρισμένων...Από τις συνήθεις διαστροφές αυτών που αποφασίζουν τον θλιβερό χωρισμό τους! Τα παιδιά τους, οι χωρισμένοι συνήθως τα γράφουν στα τέτοια τους! Πάγιος ο κανών! Σαν να μην τρέχει τίποτε! 

Δείτε όμως το συγκλονιστικό-διδακτικό για μένα, αλλά και για ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!: 

Βρίσκομαι στα Χάνια του Πηλίου οικογενειακά μετά του πατρός μου..με όλη τη δική μου πια φαμίλια- (1983 μ.Χ)..κάπου εδώ κοντά δηλαδη!

Πάντα ως νεανίας πάσχιζα να συγκολλήσω τα ασυγκόλλητα μεταξύ των διαλυμένων γονέων μου. ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ! 

Οπότε εκεί στα Χάνια μεταξύ Φασουλάδας, Σπετσοφάϊ και οίνου, λέω στον πατέρα μου:
--Έχω εξουσιοδόηση από τη μάνα μου...τελικά Θα σου δώσει...διαζύγιο!

Την είχα πείσει να κάνει τέτοιο διάβημα...Και επειδή είχα τα παρακαλιά της σοβαρής και συμπαθέτατης κυρίας -που ήθελε στεφάνι με τον πατέρα μου-μετά της οποίας διαβιούσε ο πατήρ μου! 

Οπότε βλέπω τον πατέρα μου, 85 χρονών τότε να εγείρεται από τη θέση του και μέ ένα ποτήρι κρασί στο χέρι να λαλεί τούτα τα πρωτάκουστα ΓΙΑ ΜΕΝΑ έως την εποχή εκείνη!
Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΠΑΤΗΡ ΜΟΥ ..ΨΗΛΑ  ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ
 ΠΗΛΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΡΗΣΗ ΤΟΥ...
Μοιάζουμε λιγουλάκ; Μα σπορά του δεν είμαι;


--Ακουσε γιόκα μου! Ο άνθρωπος μια φορά γεννιέται, μια φορά βαφτίζεται και μια φορά παντρεύεται! Κομμένη ταρίφα! Δεν θέλω να μου ξαναμιλήσεις γι αυτό.Εγώ απλά αγάπησα τη μάνα σου.Δεν θέλω διαζύγιο!Τέρμα. Καμιά άλλη κουβέντα επ αυτού!

Ωρέ Ορνίθια το καταλαβαίνετε; Εσας τους χωρισμένους εννοώ! Καταλαβαίνετε ΡΕ ΑΡΧΙΔΑΜΑΝΤΕΣ και ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΔΑ ΛΕΤΕ ...ΧΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ...ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΕΣ ...ΣΧΕΣΕΙΣ ; 
Ε, Αει Σιχτιρ πια! ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΤΕ;





liagkasΗ αποκάλυψη του Λιάγκα για τους γονείς του-ΒΙΝΤΕΟ

Ο Γιώργος Λιάγκας άνοιξε την καρδιά του και μίλησε πρώτη φορά μέσα από την εκπομπή του για το τραύμα που του άφησε ο χωρισμός των γονιών του.
Δείτε το βίντεο εδώ> http://voicenews.gr/index.php/media-life-style/13095-i-apokalypsi-vomva-tou-liagka-gia-tous-goneis-tou-vinteo.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου