Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

ΑΧ ΡΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕ ΜΑΚΗ..

ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΑ ΟΙ ΑΣΤΕΓΟΙ ΤΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ! ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΕΚΡΟΥΣ; ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΛΕΓΟΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΛΕΓΟΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ! 
Είναι απανθρωπιά την οποία χρεώνομαι κι εγώ ως πολίτης του Χολαργού-Παπάγου. Διότι δεν είμαι σε θέση να προσφέρω μια στέγη σε αυτούς τους ανθρώπους, που η παγωνιά τους κατατρώγει τα σωθικά έξω από τη στάση Μετρό Χολαργού. Ντρέπομαι, γιατί ενώ εγώ βρίσκομαι στο μαγαζί της γυναίκας μου, περιμένοντας δυο-τρεις πελάτες να μπουν και να βγάλουμε το μεροκάματο της μέρας, λίγα μέτρα πιο πέρα δυο συνάνθρωποί μας ξεροσταλιάζουν στην παγωνιά, που είναι πιο δυνατή από ποτέ μέσα στο 2014. Η θερμοκρασία βρίσκεται στους 2 βαθμούς, ενώ η ΕΜΥ προβλέπει τα χιόνια να φτάσουν μέχρι και το κέντρο της Αθήνας. 
Ντρέπομαι, γιατί ενώ εγώ, όπως και οι περισσότεροι...


άλλοι θα βρίσκονται στο σπίτι τους και μπορεί κάποιοι από εμάς να παρακαλούν να το στρώσει για να παίξουν τα παιδιά μας χιονοπόλεμο, την ίδια ώρα οι άστεγοι θα παλεύουν με τις αντοχές τους, να κλέψουν λίγη ζεστασιά από το sleeping bag τους! Ντρέπομαι και πάλι ντρέπομαι! 
Ζητώ συγγνώμη από τον Θεό, γιατί η μόνη βοήθεια που πρόσφερα σε αυτούς τους ανθρώπους, πέρα από λίγα κέρματα αγάπης ήταν και πολλά άρθρα στο blog μου, προσπαθώντας να ξυπνήσω τον Δήμο Παπάγου-Χολαργού, για να τους δώσει μια πρόχειρη στέγη. Πάσχισα να αφυπνίσω τους αρμόδιους φορείς, την Εκκλησία, την Αστυνομία, αλλά απέτυχα. 
Κανείς δεν κάνει τίποτε. 
Κάποιοι θα ξαπλώσουν χαρούμενοι και θα κάνουν τον σταυρό τους, ζητώντας υγεία για τον εαυτό τους ή να τους φέρει ο Θεός τύχη στο 2015! 
Εγώ ζητώ συγχώρεση! Ντρέπομαι που λέγομαι άνθρωπος! 
Μ.Β. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου