Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Δείτε τι απάντησε ταξιτζής σε έναν Μουσουλμάνο Άραβα που του ζήτησε κοφτά να κλείσει τη μουσική!

Δημοσιεύθηκε: 17/06/2014 10:47
taxi2

Μουσουλμάνος ζήτησε από οδηγό ταξί να κλείσει την μουσική και ο ταξιτζής…
Ένας αφοσιωμένος Μουσουλμάνος Άραβας μπήκε σε ένα ταξί κάπου στην Αθήνα. Ζήτησε κοφτά από την ταξιτζή να απενεργοποιήσει το ραδιόφωνο, επειδή, όπως συνάγεται από τη θρησκευτική διδασκαλία του, δεν πρέπει να ακούει μουσική, επειδή την εποχή του προφήτη δεν υπήρχε μουσική και κυρίως Δυτική μουσική που είναι η μουσική των άπιστων.

Ο ταξιτζής σβήνει το ραδιόφωνο, σταματάει το ταξί και ανοίγει την πόρτα. Οπότε ο Μουσουλμάνος Άραβας τον ρώτησε, «Γιατί σταμάτησες, τι κάνεις;»
Και ο οδηγός του απαντάει:
«Αγαπητέ μου φίλε στην εποχή του προφήτη όπως γνωρίζεις δεν υπήρχαν ταξί, γι’αυτό κατέβα και περίμενε για καμήλα!»
ΚΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΕ ...ΤΑΞΙΤΖΗ ΡΟΥΜΑΝΟ...
Μαφιόζος σίγουρα. Και μέσα στο κατασκότεινο, συνεχίζει να φοράει μαύρα γυαλιά.Μορτόφατσα κι εξυπνάκιας... Μπήκαν στο ταξί του, ένας ζεύγος γερόντων που από Αιγάλεω του έδωσαν προορισμό το Χολαργό.
Ο εξυπνάκιας ταξιτζής στην αρχή ρώτησε πόσα πληρώνετε μέχρι το Χολαργό;
--Τι λες μωρέ;... βάλε το ρολόϊ σου και θα δούμε, του είπε ο γέρος!
Υπάκουσε. Κατά τη διαδρομή,μ θα κάνεις μια στάση στου Φιξ για να κατέβω εγώ και συνεχίζεις την πορεία σου προς Χολαργό με τη κυρία...
΄Ετσι κι έγινε .Ο γέρος του έδωσε 10 ευρώ... λέγοντάς του ότι τα υπόλοιπα θα τα πάρεις από την κυρία.. Το κοντέρ μέχρι φιξ έγραφε 5,5 ευρώ... Ο γέρος υπολόγιζε ότι μέχρι το Χολαργό ο λογαριασμός βία θα ξεπερνούσε τα 13 ευρώ.
Μόλις ξεκίνησε από του ΦΙΞ, ο Ρουμάνος πονηρά έκανε μια κίνηση του χεριού του προς το κοντέρ, παρατηρώντας...
--Να κάνουμε πως αρχίζουμε από δώ τη διαδρομή για το Χολαργό...
--Τί λες μωρέ, έκανε η γριά... Δηλαδή να σου πληρώσω διπλή ταρίφα; Συνέχισε  εκεί πέρα και άσε τα κόλπα. ΄Εχω δικό μου ταξί επί 40 χρόνια... και μη μου λες εμένα  παραμύθια...

Η γριά έκανε και κάτι άλλο. δεν σταμάτησε το ταξί στο σπίτι της για να κατέβει, αλλά κάπου αλλού,  σε ένα άλλο στενάκι...
-- ΄Εχω κακή πείρα με τους Ρουμάνους μαφιόζους 2 φορές λήστεψαν το μαγαζί του γιού μου...   Έμαθα να φυλάγομαι από τη μούργα των λαθρομεταναστών...
Και φυσικά πλήρωσε στον εξυπνάκια Ρουμάνο με τα μαύρα γυαλιά, όσα είχε υπολογίσει ο γέρος της. 3-4 ευρώ... τουτέστιν σύνολο 14 ευρώ από Αιγάλεω-Χολαργό!
Το θέμα είναι τι γίνεται με τους άλλους λαθρομετανάστες που κάνουν το ταξιτζή;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου