Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΟΝ ΗΜΕΡΑ..ΕΩΣ ΝΥΚΤΑ!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
στο
τακα-τακα!


Διαλέξτε την πληροφόρηση που χρειάζεστε 

KANTE KLIK ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

ΠΑΝΟΡΑΜΑ
ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ
ΝΕΩΝ


Κόσμος
Ελλάδα
Επιχειρήσεις
Ψυχαγωγία
Αθλητικά
Επιστήμη και τεχνολογία
Πολιτική
Άλλες κυριότερες ειδ...









ΚΑΛΗΜΕΡΑ 
ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΣΑΣ… ΚΑΙ

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!
Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΣΑΤΙΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ-ΕΝΑ..ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ


ΟΙ  ΑΕΡΙΤΖΗΔΕΣ , ΟΙ 20 G

Χαμογελάνε . Αεριτζηδες μεν , αλλά αρπαχτικά δε!


Φέρτε τους G των είκοσι, χρειάζομαι αέρα.
Θέλω τους G των είκοσι που  είν’ αεριτζήδες.
Μέρες παλιοκατάστασης , δεν πάει παραπέρα.
Νάρθουν να μου τα ξύσουνε μια κι’ είναι οι ατσίδες !

Αφού αυτοχριστήκανε , έχουν υποχρεώσεις.
Έχουν χρηματιστήρια, τράπεζες και καζίνα.
Τόκους παίρνουν του κερατά, κάνουν υπερχρεώσεις.
Λογαριασμούς μου στείλανε που είναι μια ντουζίνα !

Έχω κι’ εγώ δικαίωμα νάχω τον καναπέ.
Να βλέπω τηλεόραση και το γυαλί να φτύνω.
Θέλω αυτούς τους είκοσι που θα μου κάνουν ΚΟΥ-ΠΕ-ΠΕ,
δε θέλω στο σαλόνι μου τ’ αρχίδια μου να ξύνω !

Αυτοί οι G των είκοσι έχουν πολλά προσόντα,
που τα επιδεικνύουνε απ’ τις τηλεοράσεις.
Όπου με κάθε είδηση προβάλουν και μια τσόντα
και στέλνουν στο σαλόνι μου του κόσμου τις οάσεις !

Οι  G αυτοί των είκοσι τελευταία πεινάνε.
Νέα κόλπα σκαρφίζονται, όπως και τα λαμόγια.
Αυτοί θα πέσουν πάνω μας όλους μας να μας φάνε.
Προτείνω να αρχίσουνε  με τη φόλα του μπόγια !


Χ.Χ.
ΧΡΗΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟ-FUNNY
(ΠΟΙΗΤΗ ΑΛΜΠΑΝΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου