Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ
Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΤΡΑΠΕΖΙΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
δεν δίνει δεκάρα για τις τράπεζες...προτιμάει τη ζωγραφική


Παρά το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή οι Τράπεζες είναι ό,τι αντιπαθέστερο, εν τούτοις ο Γιάννης Κωστόπουλος της alpha bank ως άνθρωπος μας είναι συμπαθής.. ΄Ισως γιατί τον βρίσαμε στο τηλέφωνο πριν από χρόνια και μας αντιμετώπισε με ψυχραιμία.. ΄Ισως για πολλά άλλα ...Πάντως η κόρη του... δεν γουστάρει τα τραπεζικά και ..προτιμάει τη ζωγραφική...


Η νεαρή Δάφνη Κωστοπούλου, κόρη του προέδρου της Alpha Bank δεν σκοπεύει να συνεχίσει την οικογενειακή παράδοση μιας και αποφάσισε να ανοίξει το δικό της εργαστήρι artworks.
Με εξαιρετικές σπουδές και προϋπηρεσία στο Metropolitan Museum της Νέας Υόρκης αποκαλύπτει πώς είναι να διαθέτεις καλλιτεχνική ψυχή και βαριά τραπεζική παράδοση.
Η ίδια σε συνέντευξή της στο Πρώτο Θέμα δηλώνει καλλιτέχνις από... κούνια. «Από μικρή, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, έπαιρνα χαρτί και ζωγράφιζα. Σε ηλικία 5 ετών μου έφτιαξαν ειδικό καβαλέτο, αντίστοιχο με το ύψος μου, για να μπορώ να το φτάνω. Λίγο πιο μεγάλη ασχολήθηκα και με τα ρούχα. Τα σχεδίαζα, τα έραβα και τα φορούσα. Με συνέπαιρνε η μόδα αλλά όχι ο κόσμος που υπήρχε γύρω από αυτή. Γι' αυτό και δημιουργούσα μόνη μου. Στο Γυμνάσιο ζήτησα από τον πατέρα μου ως δώρο Χριστουγέννων μια ραπτομηχανή. Ηταν ό,τι ωραιότερο πήρα!»
Οσο για την αντιμετώπιση της οικογένειάς της στην απόφαση αυτή, απαντά πως «δεν έχει νόημα να πιέζεις κάποιον όταν οι δυνατότητες και οι αποφάσεις του δείχνουν ξεκάθαρα ποια μπορεί να είναι η διαδρομή του ή όταν γνωρίζεις τι θα τον κάνει πραγματικά ευτυχισμένο»
Για αυτό το λόγο ο πατέρας της ήταν ανέκαθεν ανοικτός σ' αυτό το ενδεχόμενο, γι' αυτό και τελειώνοντας το σχολείο πήγε στο Παρίσι για να σπουδάσι Καλές Τέχνες στο φημισμένο Parsons The School For Desing.
Για τις ομοιότητες που έχει με τον πατέρα της στο χαρακτήρα απαντά αφοπλιστικά: «Με τον πατέρα μου μοιάζουμε όχι μόνο εμφανισιακά, αλλά και ως χαρακτήρες. Είμαστε copy paste. Και οι δύο αποφεύγουμε την κοινωνική ζωή και κάθε είδους δημοσιότητα, είμαστε εσωστρεφείς και μπορούμε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας με μία μόνο λέξη. Ο πατέρας μου είναι το πρότυπό μου και παρά το γεγονός ότι είναι ένας στόχος που ξέρω ότι δεν θα τον φτάσω ποτέ, αποτελεί για μένα έναν καλό στόχο».
Μπράβο καλό μας κορίτσι..Προχώρα ..Καλή η τέχνη και οι μουτζούρες στο καναβάτσο, αλλά καλύτερη η Αγία Τράπεζα
του πατέρα της.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου