Τρίτη 2 Απριλίου 2013



ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΣΑΛΑΡΗΣ: Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ!


ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ .. δικαίως… και ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ!

Και τα συν και τα πλην..εμείς τα λέμε, διότι απλά δεν έχουμε να μοιράσουμε τίποτε…Απλά ας αποφεύγουμε τις υπερβολές…..αν μπορούμε! Μπορεί κάποιοι να μη συμφωνούν, αλλά “θέσεις” εκφράζουμε… Κι όστις βούλεται ας εκφράσει τις δικές του αντιθετικές!


Σημαντικός ασφαλώς δημοσιογράφος…ο Πασαλάρης! Του καναπέ εν τούτοις, όπως λέμε σήμερα..Τουτέστιν… ότι δεν ήταν σχεδόν ίσως ποτέ, στο πεζοδρόμιο, αυτό που αναδεικνύει τον αληθινό δημοσιογράφο. Αλλά δεν μπορεί να είναι όλοι ρεπόρτερς…για να έχουν το χρίσμα του δημοσιογράφου. Υπάρχουν κι οι άλλοι οι αφανείς …οι δημοσιογράφοι του DESK… του γραφείου, που λειτουργούν εγκεφαλικά, όπως ο Χρήστος Πασαλάρης, που είναι το ίδιο εύστοχοι κι αποτελεσματικοί. Ο Πασαλάρης ανήκει στη δεύτερη κατηγορία των δημοσιογράφων … δηλαδή του καναπέ.
Αναμφισβήτητη η ευφυϊα του κι ο μπαγάσας σε βαθύ γύρας επαναφέρθηκε σήμερα στην επιφάνεια από τον αμφιλεγόμενο μίστερ εξ Ορεστιάδας,  Νίκο Χατζηνικολάου..και συνεχίζει να γράφει… να γράφει… Αλλά…
Τον θυμάμαι σε κάποια νεότητά του, που έγραφε στα ΝΕΑ ..αλλά που έφερε αναμασημένα κάποια κείμενα του-δήθεν έρευνες,(γιά το διάστημα κ.λ.π) παρμένες από τον Αμερικάνικο Τύπο-δουλειά γραφείου για να βγαίνει μεροκάματο- με το κλασσικό τσαντάκι που κουβάλαγε πάντα με  χειρόγραφά, όλα σε χαρτί …δημοσιογραφικό… (χαρτι σαν κι αυτό που τυπόνονταν τότε οι εφημερίδες και ό,τι περίσσευε μετά την εκτύπωση, το έπαιρναν οι δημοσιογράφοι …για τα χειρόγραφά τους).Τον χαιρόμουνα ειλικρινά για τη συνέπειά του.. Αλλά ποτέ δεν τον χάρηκα ως δημοσιογράφο πρώτης γραμμής…κι ορισμένως του έριχνα και κανένα υποτιμητικό βλέμμα . Κι όμως αυτός ο άνθρωπος ..που ξεκίνησε από τον ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ ( Δεν ξέρω αλλά ούτε με νοιάζει ..αν ήταν κομμουνιστής, όπως κι ο άλλος μεγάλος του Τύπου Σάββας Κωνσταντόπουλος,(τον έχουν θαμμένο οι Αριστερόφρονες..κι όμως ήταν μέγας δημοσιογράφος) πρωήν κομμουνιστής κι αυτός ..αλλά έφθασε να υπεραμύνεται ακροδεξιών, όπως λέμε σήμερα θέσεων) διηύθυνε μεγάλες ημερήσιες εφημερίδες ο Πασαλάρης, ..που μάλιστα τις έφερε στα υψηλότερα κυκλοφοριακά ύψη.. όπερ σημαίνει ότι είχε τσαγανό! Ναι ο Χρήστος Πασαλάρης!
Και για να το πούμε: η διεύθυνση μιας εφημερίδας σήμερα είναι ίσως από τις πιο άγριες περιπτώσεις της βιομηχανίας του Τύπου! Και τα κατάφερε ο Πασαλάρης! Τίποτε δεν είναι τυχαίο στη ζωή αυτή…

Κανέλλη: Βαρέθηκα να παριστάνω τη γλάστρα στο βιογραφικό του Πασαλάρη

Η Λιάνα Κανέλλη , αλλά κι ο Χρήστος Πασαλάρης μας είναι αγαπητοί...
Δικαίως η Λιάνα διαμαρτύρεται κατά του .."Πατριάρχη" ... Σημειώστε ότι η Λιάνα υπήρξε κι αισθαντική ρεπόρτερ... όχι μονον εκφωνήτρια ..ειδήσεων, όπως η Πασόκα ..κι ανύπαρκτη...Μανδάμ Δεμίρη του ΕΣΡ!
Κοίταξε Λιάνα... Οι γέροι έχουν και παραισθήσεις...
Καμιά φορά νομίζουν..πως έτσι είναι αλλά δεν είναι! 
 

Η δημοσιογράφος και βουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη έδωσε τη δική της απάντηση σε
όσα είπε για αυτην ο δημοσιογράφος Χρήστος Πασαλάρης.
Ο κ. Πασαλάρης μιλώντας στο περιοδικό «Εγώ», ανέφερε εκτός του ότι ήταν μεταξύ των δημοσιογράφων τις οποίες ανέδειξε ότι ήταν και η πρώτη γυναίκα δημοσιογράφος την οποία απέλυσε.
Χαρακτηριστικά είπε:
«Την έστειλα να κάνει μία δημοσιογραφική αποστολή στην Περσία, με τα γεγονότα του Χομεϊνί και της είπα: "Θα καθίσεις μία εβδομάδα και θα έρθεις". Τη διπλάρωσαν κάποιοι από το Associated Press, ήθελαν να τους κάνει την κάλυψη, δέχθηκε και αντί να έρθει πίσω σε μία εβδομάδα, κάθισε και την περίμενα, χωρίς να ξέρω πότε θα επιστρέψει. Ετσι της έστειλα την απόλυση τηλεγραφικά».
Οξύτατη απάντηση από την Κανέλλη
Με αφορμή αυτές τις δηλώσεις η Λιάνα Κανέλλη απέστειλε επιστολή στο newsit.gr, όπου μεταξύ άλλων τόνισε: «Τους δασκάλους μου τους επιλέγω εγώ».
Αναλυτικά, σημείωσε:
Μέρες που είναι πονηρές και θολές κι αφόρητα δύσκολες για την πλειονότητα των Ελλήνων, προφανώς ο καθένας μπορεί και λέει ότι θέλει. και βεβαίως κρίνεται. Λοιπόν βαρέθηκα να παίζω σε κάθε συνέντευξη του κ. Χρήστου Πασαλάρη ανακριβώς και αμνημόνως ως γλάστρα του βιογραφικού του. Νισάφι.
Λοιπόν:
1. Δεν υπήρξα ποτέ μαθήτριά του. Εργοδότης μου ήταν για περίπου ενάμιση χρόνο στην Απογευματινή.
2. Στην Τεχεράνη επί κρίσεως ομήρων με έστειλε την πρώτη φορά ο θαυμάσιος συνάδελφος Θαλής Δίζελος και θα τον ευγνωμονώ εσαεί γι΄ αυτό.
3. Στο επόμενο ταξίδι μου έναν χρόνο μετά, με έστειλε η ΕΡΤ με εντολή του αείμνηστου Μπίστικα για λογαριασμό του ABC Channel, καθώς είχε απαγορευτεί η είσοδος των Αμερικανών στο Ιράν. Η εκεί δουλειά μου είναι καταγεγραμμένη διεθνώς, σε πάνω από 100 ώρες μεταδόσεων .Αποκλείστηκα επί τριάντα και πλέον μέρες στο Ιράν, λόγω πολέμου με το Ιράκ ,έπαιξα τη ζωή μου και ήταν επιλογή μου, κορώνα γράμματα. Γύρισα περιπετειωδώς. Με άδεια των αρχών και μια και μόνο πτήση μέσω Κωνσταντινούπολης, Βασιλείας,στην Αθήνα. Με απέλυσε εν τη απουσία μου.
Η διαφωνία μου μαζί του ήταν παλιότερη και αφορούσε ζήτημα μεγάλου Ελληνα που δεν ζει πια. Αυτά. Έκτοτε, παρά το γεγονός ότι κατά καιρούς επικαλείται τη νεκρή μάνα μου, που ήταν χαρτοπαικτική συντροφιά των Πασαλάρηδων και τον έχω παρακαλέσει να μην το κάνει, συνεχίζει να με αθροίζει στους μαθητές - μαθήτριές του. Τους δασκάλους μου ευτυχώς τους έχω επιλέξει. Τους εργοδότες μου μόνον όποτε μπόρεσα τους διάλεξα και τους ξεδιάλεξα. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
Υ.Γ.΄ Απαξ και αναγκάζομαι να απαντήσω, -τώρα που ο κόσμος καίγεται και δεν έχει ανάγκη από μιντιακά καυσόξυλα αλλά από πραγματικά- σε επιδερμικές χρήσεις της εμπειρίας και της ζωής μου, προφανώς και δεν θα συμμετάσχω σε κανέναν διάλογο περί το ζήτημα αν ανοίξει. Περί όνου σκιάς λοιπόν η ουσία. Αλλά και στα μίντια, όσο ζω, μου ανήκει η σκιά μου υπό τον όποιο «φωτισμό»
Για την ακρίβεια:ΤΟΛΗΣ ΣΠΑΡΤΑΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου